איימו על תושבת בית דגן וילדיה: "עד לא נרצח אתכם אני לא נח"

על פי כתב האישום, הנאשמים הגיעו לביתו של אביה של המתלוננת בחולון, ועל רקע סכסוך ביניהם איימו עליה בנוכחות ילדיה כי "ישחטו אותה". הפרקליטות מבקשת להותיר את השניים, בעלי עבר פלילי כבד, במעצר עד לתום ההליכים נגדם
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שני תושבי בית דגן, בגילאי 28 ו-32, שעל רקע סכסוך הגיעו לבית פרטי בחולון ואיימו על חייה של תושבת בית דגן וילדיה הפעוטים. השניים נאשמים, על פי כתב האישום, בעבירות של איומים והשגת גבול פלילית.

אביה של המתלוננת, מתגורר בחולון ולפני כעשרה ימים, בשעות הצהריים שהתה המתלוננת יחד עם שני ילדיה בני שנתיים וחצי וארבע וחצי בחצר ביתו של אביה ובעלה שהה בתוך הבית. שני הנאשמים הגיעו למקום ברכב, עצרו אותו באמצע הכביש שבמקום, וירדו מחוץ לגדר הבית והחלו להשליך כסאות שהיו במקום לכל עבר. מיד קפצו הנאשמים מעל גדר הבית ונכנסו לחצר הבית.

השניים שהבחינו במתלוננת, אשר שהתה בחצר הבית יחד עם ילדיה הקטינים ואחזה בידיה באחד מילדיה באותה העת. החלו לצעוק ולקלל את המתלוננת, כאשר אחד מהם אחז בידו בכלי תקיפה והמתלוננת סברה בעת האירוע כי מדובר באקדח, ואיים עליה בנוכחות ילדיה הקטינים בכך שאמר לה: ״אני ארצח אתכם היום. עד שאני לא ארצח אתכם אני לא נח, אין לי מה להפסיד… אני יורה לילדים שלך בראש. היום אני חם היום… אתם מתים, אני שוחט אתכם״.

בהמשך, נטען, פנתה המתלוננת לנאשמים, וביקשה מהם שיחדלו ממעשיהם תוך שהיא מדגישה כי נמצאים עמה ילדיה הקטנים אשר מפוחדים בעקבות מעשיהם, והנאשם בתגובה השיב למתלוננת: ״יא זונה יא שרמוטה אני ארצח אותך ואת בעלך״ ואילו הנאשם השני הוסיף: ״אני ארצח לך את הילדים היום, אני ארצח את בעלך איפה שלא תהיו אני ארצח אתכם״, תוך שהוא מקלל את המתלוננת ״יא שרמוטה״.

על פי הנטען בכתב האישום, כשהבינו שהמשטרה בדרך יצאו כאשר אחד מהם סימן באמצעות אצבעו על גרונו תנועת שיסוף של גרון. כמה דקות לאחר האירוע נעצרו השניים בכניסה לבית דגן.

כאמור, נגד השניים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בה צוין כי לאחד הנאשמים שבע הרשעות בעבירות אלימות, סמים והחזקת סכין ולשני שמתנהל נגדו כעת משפט בגין עבירות סמים, שש הרשעות בעבירות סמים, איומים, אלימות ועוד.

"העבירות", נכתב בבקשת המעצר, "אותן ביצעו המשיבים ללא מורא בנסיבות המופרטות בכתב האישום מלמדות על מסוכנותם הרבה שכן המשיבים הסיגו גבול לחצר ביתו של אביה של המתלוננת ואיימו על המתלוננת כשהם אוחזים בחפץ שזהותו אינה במדויק למאשימה, ואשר המתלוננת סברה כי מדובר באקדח, והבל מול ילדיה הקטינים, רכי השנים, תוך שהם מאיימים מספר פעמים לרצוח אותה, את בעלה ואת ילדיה, ומגדפים אותה ללא הרף. מעשיהם של הנאשמים, מלמדים על מסוכנותם באופן המקים עילת מעצר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות