פוענח הרצח במלון בראון בתל אביב

שני הרוצחים פגשו את קרבנם במלון, ועלו עמו לחדר כשהם עם קסדות אופנוע על הראש. הם ירו בו באמבטיה, כפתו את שני אורחיו שהיו בחדר ונמלטו באופנוע
נעמה כהן |
זירת הרצח בשבת, 18 באפריל 2020. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חוב כספי הוביל לרצח במלון בראון ביץ' בתל אביב באמצע אפריל בזמן הקורונה. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד נוריאל חג'אני, בן 24, מגבעת שמואל, ויעקב רובין, בן 18 מבני ברק, בגין רצח בנסיבות מחמירות של מיכאל מילר ז"ל. בנוסף מואשמים השניים בתקיפה בצוותא, כליאת שווא, איומים, שיבוש מהלכי משפט וניסיון להשמדת ראיה.

על פי כתב האישום, בין חג'אני למילר היה קיים סכסוך בנוגע לחוב כספי שמילר חב לו. חג'אני דרש מהמנוח לשלם את החוב, ואיים עליו בפגיעה בגופו. לפני קצת למעלה מחודש, כשהחוב לא הוחזר קשרו חג'אני ורובין קשר לגרום למותו של מילר.

כחודש לפני הרצח איים חג'אני על מילר בשל החוב הכספי ומילר הבטיח להעביר לו חלק מהכסף והשאיר לו הודעות קוליות בווטסאפ. "תשאיר איפה שתשאיר, למה עניין של זמן הכל נגמר אתך, קודם כל תשאיר, ואחר כך נראה איך נתנהג אתך". בהמשך:"…ואחרי שתשאיר נייר אנחנו נראה על כל האי כבוד הזה איך להתנהג אתך…". ועוד: "ההשלכות של דברים אני אומר בכללי הולכים להיות מאוד מאוד קשות". לאחר שהועבר חלק מהכסף חג'אני שלח לו הודעה בוואטסאפ בה נאמר, בין היתר: "הכל טוב אח שלי, הכל בסדר גמור, אני ואתה חברים הכל טוב אחי".

אך לא הכל היה בסדר גמור, וחודש לאחר מכן, בשעת צהרים, הצטיידו חג'אני ורובין באקדח, חבלים וטלפון ייעודי והגיעו למלון בו שהה מילר, ברחוב הירקון בתל אביב. חג'אני ורובין הגיעו למלון תוך תיאום עם מילר, פגשו אותו בלובי כשהם עם קסדות ועלו עמו לחדר במלון. מילר עלה עם חג'אני ורובין לחדר בו שהו שני אורחים של מילר.

בהגיעם לחדר, שלף חג'אני את האקדח והוביל את מילר לחדר השירותים, שם ירה בו על דעת רובין בכוונה להמיתו. האורחים ניסו לצאת מחדר המלון אך רובין מנע מהם, כלא אותם בחדר המלון. חג'אני הצמיד את האקדח לראשם, השניים התחננו על חייהם ורובין קשר את האורחים בידיהם ורגליהם. מיד לאחר מכן ירה חג'אני ירייה נוספת במנוח על דעת רובין, על מנת לוודא את מותו של מילר. חג'אני ורובין עזבו את חדר המלון לאחר שנטלו עמם את מכשירי הטלפון הניידים של האורחים, של מילר והטלפון של המלון. הם עלו על האופנוע ונמלטו בנסיעה מהירה תוך מעבר ברמזורים אדומים. שני הגברים שנותרו בחדר השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח.

בדרך, עצרו חג'אני ורובין סמוך לגשר המכביה בפארק הירקון והשליכו את הטלפונים במטרה להעלים ראיות ולשבש את חקירת מעשה הרצח. כתוצאה ממעשי חג'אני ורובין נגרמו למנוח פצעי ירי בראשו, בצווארו ובכף ידו ומותו נקבע במקום.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב: "המשיבים ביצעו את המיוחס להם, לאחר תכנון מראש, בתעוזה, בקור רוח ובאלימות חמורה, כאשר בחדר המלון שוהים יחד עם מילר אורחים נוספים. המשיבים תקפו את שני האורחים, איימו עליהם באמצעות הנשק וקשרו אותם באמצעות חבל בו הצטיידו מבעוד מועד. המשיבים פעלו ללא חשש או מורא, חדורי מטרה ונחושים לבצע את זממם – נטילת חיי אדם".
_____________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%95%d7%93-%d7%98%d7%95%d7%91%d7%95%d7%9c/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות