סרטון של אקדח מונח על הברכיים הוביל להגשת כתב אישום על החזקת נשק

שני צעירים, תושבי רמלה, נעצרו בחודש שעבר בעקבות עבירות תנועה חמורות, אולם במהלך החקירה מצאו השוטרים תיעוד מפליל שלהם במכשיר הסלולרי ובו נראה אחד החשודים נוהג כשעל ברכיו אקדח
מעיין לביא |
אקדח, ארכיון.

סרטון של אקדח על הברכיים של חשוד שנמלט משוטרים הוביל להגשת כתב אישום נגד נאשמים בגין אחזקת נשק ועבירות תנועה חמורות. מדובר בשני צעירים תושבי רמלה, בשנות העשרים לחייהם, שנעצרו בחודש שעבר לאחר שביצעו עבירות תנועה חמורות. במהלך החקירה, בדקו חוקרי הימ"ר את המכשיר הסלולרי של אחד החשודים ומצאו בו סרטון, בו החשוד צילם עצמו תוך כדי נהיגה כאשר על ברכיו אקדח.

לפני כשבועיים, לפנות בוקר, בכביש 40 מתנדבי משטרה ביקשו לבדוק רכב שהעלה חשד ונוסעיו התבקשו לעמוד בצד הדרך. כאשר ירדו המתנדבים לבדוק את הרכב, נמלטו השניים בנסיעה מהירה נגד כיוון הנסיעה תוך סיכון ממשי למשתמשים בדרך. במהלך המרדף שנערך אחרי השניים הם חצו שני צמתים באור אדום במהירות של כ- 150 קמ"ש, תוך שהם כמעט ופוגעים בניידת מג"ב אשר ביצעה חסימה לרכב הנמלט. בהמשך המרדף ננטש הרכב על ידי החשודים שהצליחו להימלט.

למחרת האירוע, דיווחה בעלת הרכב המקורבת לשניים בתחנת המשטרה כי רכבה נגנב בשעות הלילה על אף שידעה כי מדובר בדיווח שקרי. עם היוודע זהות המעורבים, הועברה החקירה לטיפול היחידה המרכזית שעצרה את שני החשודים, ובמהלכה התגלה הסרטון עם האקדח ובחקירה השתתף בין היתר, מומחה נשק במשטרת ישראל, בנוסף, עלה כי נהג הרכב פסול נהיגה למשך 30 חודשים ע"י בית המשפט.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והיום יוגש בעניינם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההלכים בבימ"ש המחוזי בלוד, המבוסס, בין היתר, על הסרטון שנתפס.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות