סכסוכים בגיל השלישי: בן 76 נאשם באיומים בסכין על שכנו בן ה-61

תושב חיפה, 76, נאשם בביהמ"ש השלום בחיפה באיומים ובניסיון לפגוע בשכנו והפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו: "טען שהמתלונן גנב מביתו חמאה ושמן ומציין היה תחת השפעת אלכוהול"
נעמה כהן |
אילוסטרציה

קשישים חסרי מנוח: לבית משפט השלום בחיפה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר נגד תושב חיפה, בן 76, בחשד שאיים על שכנו בן ה-61, באמצעות סכין וניסה לדקור אותו לאחר ששבר את דלת ביתו. בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אדם שאיים על שכנו באמצעות סכין ואף ניסה לדקור אותו באמצעותה. מחקירת המשטרה עולה כי בין הקורבן, תושב חיפה בן 61 לחייו, לבין החשוד, המתגורר בשכנות לקורבן, קיים סכסוך, כאשר החשוד הגיע ביום האירוע לביתו של הקורבן, שבר את מנעול הדלת, נכנס לבית כשהוא אוחז בידו בסכין וניסה לדקור באמצעותה את הקורבן.

בהמשך, החשוד איים על הקורבן באמצעות הסכין בכך שאמר לו כי ידקור אותו ויהרוג אותו. שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד תושב חיפה בן 76 לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום החקירה שכללה גביית עדויות ואיסוף ממצאים הגישה הבוקר, כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה, שם נכתב בין השאר כי נגד הנאשם תלוי ועומד כתב אישום נוסף הכולל שני אישומים בעבירת גניבת אלכוהול.

עוד צוין בבקשה, כי "הנאשם קשר את עצמו לאירוע, אולם מסר כי הותקף בתחילה על ידי המתלונן ולכן אחז בסכין. הנאשם מוסר מספר גרסאות, באשר למניע מעשיו, תחילה מסר לשוטרים בשטח כי אין אישור לבת הזוג לגור במקום, בהמשך מסר כי המתלונן נכנס לביתו וגנב משם חמאה ושמן. כן מציין כי שתה קודם לאירוע אלכוהול".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות