חטיפת רועה הגמלים

שני בדואים מלקיה התעללו קשות ברועה הגמלים שלהם, כי היה בקשר עם אחותם. הם קשרו את ידיו וחטפו אותו. הרועה הוכה במשך שעות ואז הושלך כפות בשטח פתוח
ציון חן |
צילום: פלאש 90

שני אחים (39,41) מלקיה הבדואית (הסמוכה לעומר שבדרום), תקפו באופן ברוטאלי, משפיל ואכזרי את רועה הגמלים שלהם, בחור פלסטיני בן 21. הם גם הפשיטו וצילמו אותו עירום, תוך איומים שיפיצו את התמונות שלו. לאחר מכן הם חטפו אותו הרחק מביתם, וזרקו אותו כפות ופצוע בשטח פתוח, והכל בשל היותו של הרועה בקשר טלפוני עם אחותם הקטנה.

האחים אף איימו על הרועה ברצח אם יעיז להתלונן עליהם, והורו לU לומר כי הותקף ע"י שב"חים אותם אינו מכיר. הוא אכן עשה זאת לאחר שנמצא בשטח במקרה, אך במשטרה "לא אכלו" את גרסתו. במהלך החקירה נמצאו כתמי דם שלו באוטובוס נטוש בשטח המשפחה' שם הוא הוכה, וכן נמצאו כתמי דם שלו ברכב בו נחטף וגם בו הוכה לאורך הנסיעה.

הארוע התרחש לפני כשבועיים. רועה הגמלים שהה בישראל שלא כחוק, והיה לן לעתים בשטח עם הגמלים ולעיתים באוהל המשפחתי. באחד מהימים, הבחין אחד האחים כי אחותו נמצאת באוהל עם הרועה. הרועה הודה כי האחות נמצאת איתו בקשר טלפוני, ואף מסר לו את הטלפון על מנת שיראה שהיא יוזמת לא פחות ממנו, אך בעבור האח זו היתה פגיעה בכבוד המשפחה.

האח לקח את הרועה אל אוטובוס נטוש שעומד בשטח המשפחה, והזעיק את אחיו שיגיע. יחדיו הם כפתו את ידיו של הרועה והחלו מכים אותו בבעיטות ואגרופים בכל חלקי גופו, תוך שהם מטיחים את ראשו במושבי האוטובוס שוב ושוב, דרכו על ראשו וחנקו אותו.

הם אף הפשיטו אותו וצילמו אותו עירום, חבול ומוכה, כשידיו קשורות מאחורי גבו. לאחר מכן הם חטפו אותו ברכבם וזרקו אותו, חבול ומדמם, בשטח פתוח בסמוך לגבול בדרום הר חברון, שם הוא נמצא באקראי.

היום הוגש כנגד האחים כתב אישום המייחס להם עבירות של חטיפה, מעשה מגונה, תקיפה בנסיבות מחמירות ועוד.
________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%a0%d7%99/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות