תיעוד: נתפס במצלמות כשהוא גונב טלפון נייד בגינה הציבורית

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בתל אביב נגד תושב השטחים, 35, בחשד שגנב טלפון נייד של נער בגינה ציבורית בעיר. הנאשם תועד על ידי עוברת אורח ונעצר יומיים לאחר כן בשעה שניסה לגנוב אופניים בשדרות רוטשילד
רונן לוי |
שוד בית קפה - אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום, נגד תושב השטחים בן 35 בחשד שגנב טלפון נייד של נער בגינה ציבורית בעיר, הנאשם שתועד ע"י עוברת אורח בגינה גונב את הטלפון, נעצר יומיים לאחר מכן רגע לפני שגנב אופניים בשדרות רוטשילד.

ביום שלישי שעבר התקבל דיווח במשטרה, על גניבת טלפון נייד בגינה ציבורית בקרית ספר בת"א מתיקו של קטין. עוברת אורח שהייתה במקום צילמה את אירוע הגניבה בטלפון הנייד שלה והעבירה את התיעוד לידי החוקרים. יומיים לאחר האירוע הבחינו בו השוטרים רגע לפני שניסה לגנוב אופניים שעה שרכב על אופניו בשדרות רוטשילד בתל אביב.

החשוד נעצר ותוך ימים בודדים הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר בה נכתב: "המדובר במי אשר שהה בישראל, ועוד הרהיב עוז וביצע גניבות טלפונים, כאשר אחת מהגניבות הוסרטה ובסרטון נראה המשיב מתכופף לתיק השייך לילד ונוטל מתוכו טלפון, וכן החזיק ברשותו כלי פריצה. לחובתו של הנאשם 8 הרשעות קודמות, בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, עבירות רכוש, הפרעה לשוטר ועוד".

עוד נכתב בבקשה: "בהרשעתו האחרונה, מתחילת השנה, הושת על המשיב מאסר על תנאי בן 3 חודשים, אותו תבקש המאשימה להפעיל בתיק זה", נכתב בבקשה, "עינינו הרואות, כי המשיב אינו מורתע מהעונשים שהוטלו עליו, אינו מורתע מענישה עתידית ומהמאסר על תנאי המרחף מעל ראשו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות