נתפס מציצן השירותים בביל"ו סנטר

נשים שעשו שימוש בשירותים של מרכזי קניות באזור רחובות הופתעו ע"י מציצן שצפה בהן. במקרה נוסף הוא נצמד עירום לאשה בחניון מתחם הקניות
ציון חן |

בחודשים האחרונה חיפשו במשטרת רחובות אחר מציצן שפגע בפרטיות נשים במתקני השירותים של מתחם ביל"ו הסמוך לרחובות, ובמתחם קניות במזכרת בתיה. הוא גם חיבק אשה כשהוא עירום בחניון. בסופו של דבר האיש נעצר בזכות הנשים שצילמו אותו, ומצלמות אבטחה של בית אליו נכנס.

מאז חודש נובמבר בשנה שעברה (למעלה מחצי שנה) לא הצליחה משטרת רחובות לאתר את המציצן שמטריד נשים שפונות לעשות את צרכיהן בשירותים של מתחמי קניות מהם הגיעו התלונות. אלמלא הצילומים של הקורבנות עצמן, קשה להאמין שהמשטרה המקומית היתה מצליחה להביא למעצרו.

כתב האישום שהוגש כנגד המציצן הסוטה, תושב קרית עקרון בן 23, מונה אומנם רק חמישה מקרים, אך במשטרה מאמינים כי היו הרבה יותר נפגעות. "מדובר במי שלא מסוגל לשלוט ביצריו" אומרים במשטרה.

מפרטי החקירה וצפייה במצלמות האבטחה של מתחמי הקניות, נראה האיש כשהוא נכנס אל תאי השירותים של הנשים ומסתגר באחד מהתאים. בכל פעם שאישה היתה נכנסת להתפנות בתא הסמוך לשלו, הוא היה מטפס וצופה בה מעבר למחיצה שאינה נושקת לתקרה.

באחד מהמקרים, הבחינה בו בחורה לאחר ארוע שהציץ לה, ואמה צילמה אותו. כמו כן, כל הנשים מסרו תיאור זהה לחלוטין למציצן שהפתיע אותן מעל ראשן. במקרה חמור אחד הוא הבחין באישה עם מגש אוכל ביד בחניון מתחם קניות במזכרת בתיה. הוא הפשיל את מכנסיו ותחתוניו, ניגש אליה מאחור, נצמד וחיבק אותה אליו. האישה התעשתה מיד והשליכה עליו את המגש שבידה, והאיש נמלט.

בסופו של דבר הוא נעצר בזכות מצלמות האבטחה של בית בישוב מגוריו, קרית עקרון. הוא טיפס מעל לחומת הבית, ניגש אל חבלי הכביסה ונטל מהם פרטי הלבשה תחתונה נשיים. הוא תועד כשהוא מאונן יחד עם הלבנים שהוריד מהחבל. כתב האישום שהוגש כנגדו היום לבית משפט השלום ברחובות, מייחס לו ביצוע עבירות של מעשים מגונים בפומבי ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות