אישום: איים על הצוות הרפואי בביה"ח רמב"ם בחיפה

תושב יוקנעם, 32, נאשם כי במהלך טיפול בבית החולים איים בפני הצוות הרפואי: "אני רוצה למות או לרצוח את כולם וזה על אחריותך מה שיקרה". הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו
אייל חן |
בית החולים רמב"ם. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

לבית משפט השלום בחיפה הוגש בסוף השבוע האחרון כתב אישום נגד תושב יוקנעם, בן 32, שאיים על צוות רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה במהלך טיפול על ידי רופא במקום. נגד החשוד גם הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני כשבועיים, התקבל דיווח במוקד 100 בדבר אדם שאיים על צוות רפואי, בבית החולים רמב"ם בחיפה ואף גרם נזק לרכוש. שוטרי תחנת חיפה שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד תושב יוקנעם, בחשד לאיום על צוותי הרפואה והמאבטחים בבית החולים. בנוסף, החשוד גרם נזק לרכוש בכך שהשליך אבן לעבר תחנת אוטובוס הסמוכה לבית החולים ואף איים על השוטרים שהגיעו למקום על מנת לעוצרו.

מכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, עלה כי החשוד הגיע לחדר המיון בבית החולים רמב"ם, לשם קבלת טיפול רפואי ובעת שנבדק ע"י רופא בחדר המיון, איים על הרופא בכך שאמר: "אני רוצה למות או לרצוח את כולם וזה על אחריותך מה שיקרה". בהמשך, כאשר הוזעקו למקום מאבטחים החשוד איים על המאבטחים כי: "ימצא את המשפחות שלהם ותוך שבוע הוא יפגע בהם".

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ובתום החקירה שכללה גביית עדויות ואיסוף ממצאים, כאמור הוגש נגד הנאשם, כתב אישום ובקשה למעצר של החשוד עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות