כתב אישום על רצח – ללא גופה

לאחר חקירה מאומצת הוגשו היום כתבי אישום באשמת רצח בתוך המשפחה נגד אביה, אחיה ואחינה של נבין אלעמרני, בת 21 מחורה. גופתה של המנוחה הועלמה ככל הנראה על ידי בני משפחתה, ולא נמצאה עד היום
מעיין לביא |
חוקרי המשטרה על יציקת הבטון שמכסה על זירת הרצח, לפי החשד. צילום: דוברות המשטרה

זה די חריג, אבל לבית המשפט יוגש כתב אישום בגין רציחתה של נבין אלעמרני, בת 21 מחורה, מבלי שנמצאה גופתה. הבוקר הודיע המשטרה כי בתום כחודש של חקירה מורכבת הצליחו החוקרים לפענח דיווח בדבר הרצחה של נבין אלעמרני מחורה, ולבסס תשתית ראייתית כנגד שלושה מבני משפחתה החשודים בחשד לרצח, מבלי שעד כה נמצא גופתה של הקורבן, שככל הנראה הוטמנה ביציקת בטון.

בלילה אחד לפני למעלה מחודש התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע קטטה בשכונה 3 בחורה. שוטרים אשר הגיעו למקום פגשו במודיע, שדיווח שבני משפחתו תוקפים אותו מאחר והם חוששים שיספר למשטרה על כך שרצחו את אחותו בת ה 21, נבין אלעמרני. המודיע נלקח לתחנת המשטרה להמשך בירור הנסיבות.

עם סיום קבלת הודעתו ובתום הערכת מצב, הטיל מפקד מרחב הנגב, תת ניצב יאיר חצרוני, את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב נגב. למחרת נעצרו בחשד לרצח 5 חשודים, בני משפחתה של הקורבן.

עם התקדמות החקירה עלה החשד כי בעקבות סכסוך במשפחה החליטו בני המשפחה לרצוח את הקורבן בחצר הבית, ולאחר מכן פעלו לטשטוש הראיות בפעולה ששיאה יציקת בטון חדש, במקום בו עפ"י החשד נרצחה המנוחה. לאחר מכן העלימו את גופתה, אשר לא נמצאה עד היום.

במהלך החקירה פעלו חוקרי היחידה המרכזית מרחב נגב לאיסוף ממצאים בשיטות מתקדמות, ובנוסף הוקם חפ"ק חיפושים בו נטלו חלק עשרות שוטרים, מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערד, כלבנים, פרשים, המערך האווירי ומפעילי רחפנים, אולם ללא הצלחה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר אחרי שלושה שבועות וחצי שוחררו האם וגיסתה של נבין, שגם הן היו חשודות במעורבות ברצח ולא שיתפו פעולה. מי שיואשם יהיו האב, האח והאחיין, שהכחישו את הטענות ומסרו גרסאות סותרות, בהן גם אליבי שהופרך כעבור זמן קצר. האח שדיווח על היעלמותה לא נמצא בסכנה, והמשטרה עומדת איתו בקשר ושומרת על ביטחונו.

כאמור, עם תום מלאכת החקירה והעברת חומר החקירה לידי פרקליטות מחוז דרום יובאו היום 3 חשודים, בני משפחתה של המנוחה, לבימ"ש.

נבין אלעמרני. צילום: דוברות המשטרה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות