רוצחה של טטיאנה חייקין ז"ל השחית את גופתה

על פי כתב האישום שהוגש, נדמה שאין גבול לזוועה: איגור צ'פיקוב, שרצח את טטיאנה חייקין ז"ל בהיותו בגילופין, ביתר והעלים חלקים מהגופה בפח האשפה כדי לנסות ולהעלים את המעשה
רונן לוי |
טטיאנה חייקין ז"ל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב, בן 54 מבת ים, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו טטיאנה חייקין ז"ל. בנוסף, מואשם צ'פיקוב בשיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיות

על פי כתב האישום, בליל שישי לפני כשלושה שבועות, גרם צ'פיקוב בכוונה תחילה למותה של בת זוגו, טטיאנה חייקין, באופן שאינו ידוע במדויק. בין היתר דקר אותה באמצעות סכין דקירה אחת לפחות בחזה. לאחר שהמנוחה נפטרה, ביתר הנאשם את גופתה, השחית חלק מאבריה, והשליך חלקים מגופתה לפח בחדר אשפה בבניין בו התגוררו השניים, בכוונה להעלים ראיות ולשבש מהלכי משפט.

בשיחות טלפון שערך צ'פיקוב למוקד 100 של המשטרה בהיותו בגילופין, הוא נשמע מודיע למוקדנית כי הרג את אשתו. בהמשך לכך, בתשובה לשאלת המוקדנית באם אשתו לידו, השיב: "חצי", ומוסיף: "חצי אני זרקתי… לפח האשפה".
השוטרים כתבו בדו"חות הפעולה שכאשר הגיעו לזירת הרצח, חיכה להם צ'פיקוב ולעיניהם נגלתה גופת המנוחה במטבח הדירה כשהיא מבותרת. חלקים מרכזיים מהגופה היו חסרים וסכין היתה נעוצה בגופת המנוחה. יצוין, כי המשיב התוודה בפני אחד משוטרי הסיור ואמר לו, כי הרג את טטיאנה חייקין, בת זוגתו, תוך שציין כי השניים הם "ידועים בציבור" בערך כעשור, ומתגוררים בדירה מזה כ-5 שנים. על פי הדו"ח, המשיב לא זכר במדויק מתי הרג אותה או מדוע.

בבירור שנערך בתחילת החקירה בכל הנוגע לפינוי האשפה מבניין המגורים של צ'פיקוב, נמצא כי האשפה פונתה בבוקר יום א', כ-12 שעות לפני שהמשיב הזעיק את המשטרה לדירה. האשפה הובלה עוד באותו יום לאתר הפסולת חירייה, ומשם לאתר "אנפה" בדרום. בשל גודל האתר, אופן הטמנת הפסולת ושיטוחה באתר באמצעות דחפורים, לא נערך חיפוש באתר בשל ההערכה כי לא ניתן יהיה לאתר את ראשה של המנוחה, או איברים אחרים שהושלכו על ידי המשיב.

בבקשת המעצר נכתב כי "מעשיו הנפשעים, מעוררי הפלצות של המשיב – רצח המנוחה בת זוגו, ובהמשך לכך, התעללות מתמשכת בגופתה, השחתת חלקים מאיבריה, ביתור הגופה והשלכת חלקים ממנה לפח האשפה בכוונה לטשטש את עקבות מעשיו – מלמדים כאלף עדים על מסוכנותו המופלגת של המשיב".

איגור צ'פיקוב, הרוצח, בדיון המקוון
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות