תיעוד מטריד: נהגים חוצים צמתים באור אדום

מתחילת השנה נפגעו 3,400 ונהרגו 17 בתאונות דרכים בגלל אי ציות לרמזור אדום. במהלך חודש נובמבר הציבה המשטרה מצלמות טקטיות במטרה לתעד את הנהגים המסכנים את חיי הנוסעים בכביש
אייל חן |
משטרת ישראל שוטר משטרה תנועה
צילום: דוברות המשטרה

מתחילת השנה נפגעו למעלה מ-3,400 בני אדם בתאונות דרכים, בגין אי ציות לרמזור אדום. באותן תאונות נהרגו 17 בני אדם ונפצעו קשה 131, אבל זה לא מפריע לנהגים לחצות צמתים באור אדום מלא ולסכן את עצמם ואת משתמשי הדרך האחרים. במהלך חודש נובמבר המשטרה הציבה מצלמות טקטיות שתיעדו נהגים רבים שחוצים צמתים באור אדום.

במסגרת המאבק בתאונות הדרכים, בחודש האחרון הגבירו שוטרי אגף התנועה את פעילות האכיפה, המשלבת אמצעים לתיעוד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, ביניהן עבירות חציית צומת באור אדום. תיעוד העבירות מתבצע באמצעות מצלמות טקטיות הממוקמות בפריסה ארצית, במקומות מועדים המשפיעים על תאונות הדרכים.

במהלך הפעילות באזור המרכז, נקלטו בעדשת המצלמות, עשרות כלי רכב החוצים צמתים באור אדום ומסכנים את כלל משתמשי הדרך. כאמור, רק בחודש נובמבר בלבד נרשמו 148 דוחות לבעלי הרכבים שתועדו, לביתם נשלחו הדו"חות בהתאם. במשטרה מבטיחים לשלב אמצעים לתיעוד עבירות כחלק מאכיפה אפקטיבית, במטרה ליצור הרתעה ולצמצם את תאונות הדרכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות