גבול ירדן פתוח להברחות

הברחות הנשק מגבול ירדן לא נעצרות – אתמול בלילה נתפס שק שהכיל 9 אקדחים ו-6, רובים בשווי כולל של כחצי מיליון ש"ח, בנסיון הברחת אמלח לישראל דרך גבול ירדן
ציון חן |
אמצעי לחימה שהוברחו מירדן. ארכיון

הצלחה גדולה ליג"ל (יחידת הגבולות) של מחוז הצפון במשטרה וצה"ל אתמול בלילה, עם מעצרו של מבריח ושק כלי נשק שהיה מיועד כולו לזירת הסחר של השוק הפלילי בישראל. במהלך פעילות משותפת של יג"ל במסגרת ימ"ר צפון של המשטרה, עם צה"ל בגבול ירדן סמוך לגשר נהריים, סוכל הלילה ניסיון הברחת הנשקים. אחד המבריחים נורה על ידי השוטרים ונעצר, והאחר הצליח לברוח חזרה אל תוך השטח הירדני.

יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מקיימת מארבים שגרתיים בגבול בין ישראל לירדן, במטרה למנוע הברחות של אמצעי לחימה וסמים מסוכנים. היום לפנות בוקר, במהלך פעילות משותפת יחד עם צה"ל בסמוך לקיבוץ גשר, שם מתקיימים מארבים שגרתיים, זיהה הכוח שתי דמויות שמגיעות משטח ירדן לכיוון גדר הגבול עם ישראל.

הכוח הבחין כי אחת הדמויות גוררת אחריה שק יוטה גדול וצעקו לעבר החשודים לעצור. לאחר שלא נענו בוצע ירי. אחד המבריחים נפצע באורח קל בפלג גופו התחתון, הוא נעצר ופונה לבית החולים פוריה, והאחר נמלט חזרה לירדן. בפתיחת שק היוטה שנמצא בסמוך למבריח נמצא אמלח רב. 9 אקדחים מסוגים שונים, ביניהם הקלר אנד כוך, סי זד, תופי פייטון, קינג וטאורוס. 8 רובים מסוגים שונים: M16, גלילון, פאל, שלושה שוט גאן ושני רובי צלפים. עוד נמצאו 2 כוונות אופטיות ותחמושת רבה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות