המשטרה עצרה חשודים בירי לעבר שוטרים בטירה

האלימות במגזר שוברת שיאים ומופנית גם כלפי שוטרים. אחרי הירי בליל שבת האחרון, נעצרו מספר חשודים והמשטרה משוכנעת כי הם מעורבים במעשה
ציון חן |
ביקור אצל אחד השוטרים הפצועים

שני שוטרים נפצעו קשה וקל מירי לעברם בליל יום שבת האחרון בטירה. שלושה חשודים נעצרו, ביניהם בעל הרכב ממנו בוצע הירי ואחותו. המשטרה סבורה כי השניים שירו אל עבר שוטרים בפעילות משטרתית בליל שישי האחרון עצורים בידם. הם מכחישים, אך גירסת אחותו של אחד מהם, שהוא גם בעל הרכב ממנו בוצע הירי, סיבכה אותו, וכעת גם היא, צעירה בת 24 ללא עבר פלילי, נכלאה לשלושה ימים. כל השלושה תושבי טירה.

"מסגן המפכל כולם עסוקים במשימה הזאת", אומרים במשטרה ביחס לחקירת הארוע החמור. שני השוטרים שנורו ונפגעו במהלך פעילות משטרתית בטירה ביום שבת האחרון, עדיין מאושפזים.

מ"מ המפכ"ל מבקר אצל אחד מהפצועים

תזכורת: האירוע התרחש כאשר בשבת לפנות בוקר, סמוך לאחת וחצי בליל שישי, שוטרים היו עסוקים בפעילות מבצעית ובדקו חשודים בשטח חקלאי בטירה. במהלך הבדיקה הגיע למקום רכב ממנו בוצע ירי אל השוטרים שנפגעו.

היורים נמלטו מהמקום ובשלב מסוים נטשו את הרכב ממנו בוצע הירי. המשטרה גררה את הרכב אליה, ובעל הרכב (31), נעצר כשהוא ישן במיטתו. לטענתו, הוא היה בארוע משפחתי ממנו חזר סמוך לחצות ונכנס לישון. הוא הסביר כי היה עם רכבו, אבל ככל הנראה הרכב נגנב ממנו לאחר שחזר לביתו וללא ידיעתו. על אף גרסתו זו, שופט המעצרים בראשון לציון, האריך את מעצרו בשבעה ימים.

המשטרה גבתה עדויות מבני משפחתו הנוספים על מנת לאמת את גרסתו לגבי מהלכיו באותו הלילה, ואז עלה כי הגירסה שאחותו מסרה עולה עד כדי שיבוש הליכי חקירה בנוגע לפרט מהותי. כאמור, גם היא נעצרה ונכלאה.

אתמול נעצר החשוד השני (37), במעורבות בירי. על אף ששמו עלה כבר בשבת בלילה, החליטה המשטרה להתעכב עם מעצרו על מנת לבצע פעולות חקירה. ניתן להניח שמדובר במעקבים או בהאזנות סתר על מנת לבדוק עם מי הוא נפגש ועל מה ועם מי הוא מדבר. במשטרה בעצם חושדים כי מאחר והוא לא זה שנהג, אז הוא זה שירה על השוטרים.

בחקירתו הוא שומר על זכות השתיקה בשאלות מהותיות, ועל כאלה שלא הוא דוקא כן עונה. נשק לא נתפס, אבל נתפסו פרטי לבוש וטלפונים שנבדקים. בית המשפט כינה את שני העצורים הללו "חשודים מרכזיים", וגם מעצרו של האחרון הוארך בשבעה ימים. מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, מסר "חיי השוטרים אינם הפקר. נבוא חשבון ולא נרפה עד ללכידתם של המעורבים ומיצוי הדין עמם".

מ"מ מפקד תחנת טירה, דודי רוזנטל, מתאר את אירוע הירי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות