שם פרטי: אלמוני. שם משפחה: מתפרע

מי מכיר ומי יודע מיהו "המתפרע במירון"? גם המשטרה לא יודעת, אז משרד התביעות של משטרת ישראל פשוט הצמיד לו שם תואר
ציון חן |

במסגרת הפרות הסדר והפריצה לקבר רבי שמעון בר-יוחאי בל"ג בעומר, נעצרו מספר מתפרעים. אחד מהעצורים לא מוכן למסור את שמו, וכל תרגילי החקירה לא הועילו. אז תחת הערך של שמו בכתב האישום נגדו הוא קרוי: "המתפרע במירון". במשטרה אף הגדילו עשות, ותירגמו זאת לאנגלית MITPAREA ALMONI.

שוטרי צפת ניסו הכל. הם ניסו להוציא מהעצור האלמוני שלהם טביעות אצבע, אך הוא השתולל והתנגד, ירק וקילל. בחקירתו הוא סירב להשיב, שתק ולא שיתף פעולה. גם לדיונים להארכת מעצרו הוא סירב לצאת מהתא. קצין החקירות והמודיעין של משטרת צפת ניסה ככל יכולתו לדובב אותו על מנת לקבל ממנו שם או כתובת, אך לשווא. גם כששאלו את שותפיו לתא אודות שמו, עלה כי הוא לא דיבר גם איתם.

בשלוחת התביעות של משטרת ישראל בקרית שמונה היו אובדי עצות, אז הם הצמידו לו מספר תעודת זהות פיקטיבית, תאריך לידה פיקטיבי אך עם שנה מוערכת, ובמקום שם פיקטיבי כגון "ישראל ישראלי", שם תואר של ממש: "המתפרע במירון".

"עברו הפלילי אינו ידוע, דבר המגביר את מסוכנותו", אומרים במשטרה, "שחרורו מהמעצר יביא לשיבוש הליכי משפט והתחמקות מהליכי שפיטה".

מעצר מתפרעים בהר מירון בל"ג בעומר. המצולם אינו קשור לכתבה. צילום: דוד כהן פלאש 90
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות