היכה את נהג האוטובוס ושיסה בו את כלבו

ביום שישי הוגש כתב אישום נגד עבריין ירושלמי, שפקד על כלב הפיט-בול טרייר שלו לתקוף נהג אוטובוס. הוא עצור עד להחלטה אחרת
ציון חן |
פיטבול. צילום: ויקיפדיה

נהג אוטובוס בקו 44 בירושלים ביקש מנוסע שעלה עם כלבו לרדת, בשל הוראות החוק האוסרות על העלאת כלבים (למעט כלבי נחיה), אם לא ניתן להניח אותם על ברכי הנוסע או להחזיקם ביד. הנוסע, עבריין ירושלמי בן 28, שעלה בתחנת האוטובוס של 'קניון הפיסגה' הרים את המחסום המפריד בין הנהג לנוסעים והחל צועק ומאיים עליו. בשלב מסוים הויכוח הסלים, והעבריין ירושלמי ניגש אל כלבו, הוריד מעליו את מחסום הפה וניגש עם הכלב בצורה מאיימת על הנהג החרד.

הנהג המבוהל מיהר לרדת מהאוטובוס והעבריין אחריו, כשהוא מחזיק במקל איתו החל לחבוט בנהג במלוא הכוח. הנהג התמוטט ונפל לקרקע, ואז העבריין פקד על כלבו פעמיים "תפוס אותו, תפוס אותו". הכלב מיהר להשביע את רצון אדונו, ואז זינק על נהג האוטובוס והחל נושך אותו ברגליו. זאת בזמן שהעבריין ממשיך לחבוט בנהג באמצעות המקל שהיה ברשותו. "הנהג נאלץ להתגונן בו מנית הן מפני הכלב והן מפני העבריין", צוין בכתב האישום שהוגש כנגד העבריין לבית משפט המחוזי בירושלים.

מי שנחלץ בסופו של דבר לעזרתו של הנהג היתה חברתו של העבריין שמשכה את הכלב מעליו והפסיקה את התקיפה. הנהג אושפז לקבלת טיפול רפואי והוא סבל מחבלות בראשו ונשיכות ברגליו. כתב האישום מייחס לעבריין מספר עבירות הקשורות גם בהחזקת הכלב, מלבד עבירת תקיפת הנהג. הוא מואשם בעבירות של החזקת כלב מסוכן ללא רשיון וניגוד לתקנות, זאת בשל העובדה כי על פי תקנות החוק להסדרת הפיקוח על כלבים, היה העבריין מחויב בהוצאת רשיון להחזקת כלב מסוג פיט-בול טרייר וכן היה צריך לדאוג לסרס אותו, דבר שלא נעשה.

_____________________________________

נס בן נתן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות