שוק הגז הפיראטי: 4 זומנו לחקירה על הפעלת מקומות ללא אישור

במסגרת מבצע אכיפה נגד אחסון והובלת גז פיראטי, פשטה המשטרה על שני מתחמים בחדרה ובפרדס חנה שפעלו, על פי החשד, ללא אישור ובניגוד לתקנות הבטיחות. 300 מיכלי גז שהוחזקו ללא היתר הוחרמו
אייל חן |

שוק הגז הביתי הפיראטי, משגשג בישראל, זאת מאחר ואנשים מעוניינים לחסוך כסף רב בקניית הגז מהספקים המורשים, אולם לא מבינים את הסכנה הכרוכה בכך.

השוק הפיראטי בישראל, שמתחיל במכירת בלוני גז שמותקנים בלי פיקוח וממשיך בהתקנת מתקני גז.

המשטרה מנסה להילחם בתופעה והובילה אתמול בשילוב פקחי משרד האנרגיה מבצע אכיפה נגד אחסון והובלת גז פיראטי בחדרה ובפרדס חנה.

השוטרים ופקחי משרד האנרגיה, הגיעו אל 2 מגרשים פיראטים בחדרה ובפרדס חנה אשר שימשו על פי החשד כמקום לאחסון בלוני גז וכן משאיות המובילות גז באופן פיראטי ללא האישורים ותקני הבטיחות הקבועים בחוק, כאשר במגרשים נתפסו והועברו לאחסנה כ-300 מיכלי גז שהוחזקו על פי החשד ללא אישורים מתאימים ומשאיות ששימשו על פי החשד להובלת המיכלים.

ארבעה עובדי המגרשים, תושבי טמרה וחדרה בשנות ה 30 לחייהם זומנו למשרד האנרגיה, לצד פתיחה בהליך פלילי נגד בעלי המגרשים בחשד לניהול עסק ללא רישיון וללא עמידה בתקני הבטיחות הקבועים בחוק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות