דירות ההימורים עבדו גם בימי הקורונה

העסק הכמעט יחיד שהיה פתוח בימי הקורונה היו דירות ההימורים. שתיים כאלה, בנהריה ובאשדוד, נחשפו בימים האחרונים, והמפעילים קיבלו גם קנס 5,000 ש"ח על הפעלת עסק בניגוד לתקנות שעת החירום
ציון חן |

המכורים להימורים גורמים לעצמם, למשפחתם וסביבתם לא פחות נזק מזה שגורמים נרקומנים או אלכוהוליסטים, ואולי נזקים הרבה יותר משמעותיים. זאת מאחר ובכדי לכסות את החובות אליהם הם נקלעים, הם מוכרים את בתי ורכבי המשפחה מבלי שבביתם מישהו ידע על זה בכלל.

בנהריה קיבלה המשטרה מידע אודות דירת הימורים שפעלה לאורך תקופה ארוכה מאוד בעיר, ובפשיטה עליה נמצאו 12 מכונות מזל ממוחשבות. שניים נעצרו במקום, תושבת העיר בת 38 שעפ״י החשד הפעילה את בית ההימורים, וכן תושב נהריה בן 53 החשוד בהימורים. הפשיטה העלתה גם תפיסה של כמה אלפי שקלים במזומן שיועברו לצורך הליך חילוט במסגרת כתב אישום שיוגש כנגד המעורבים בסוף החקירה.

במקביל, ובקצה השני של הארץ, פעלה המשטרה באשדוד, שם אותר מבנה מאורגן, ממש קזינו. במקום נמצאו לא רק מכונות מזל ממוחשבות, אלא גם שולחנות למשחקי קלפים. המחשבים נתפסו על ידי המשטרה, וללקוחות המקום נרשמו הודעות קנס בסך 500 ש"ח בגין עבירה של שהיה במקום אסור, ולמחזיק המקום נרשמה הודעות קנס בסך 5000 ש"ח בגין עבירה של הפעלת מקום או עסק בניגוד לסעיף 5(א) לתקנות שעת חירום הגבלת הפעילות.

למשכיר המבנה נערך, בנוסף, גם שימוע בפני קצין משטרה בדרגת סנ"צ, אשר הורה על סגירת המקום בצו סגירה למשך 30 יום. גם זאת, בין השאר, על הפרת הנחיות משרד הבריאות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות