בעקבות הסכם רגיעה – שוחרר חשוד בקטטה

חשוד שנעצר בעקבות קטטה בין משפחות בשפרעם, שוחרר ממעצר לאחר הסכם רגיעה שנחתם באמצעות סנגורו, עו"ד אביעד חייט. במסגרת ההסכם התחייבו הצדדים לא לפעול באלימות אחד נגד השני
אייל חן |
מעצר, אילוסטרציה.

אולי זה הקורונה שעולה וגואה בקרב הישובים הערביים, אבל בתקופה האחרונה התגברו מעשי האלימות שמתרחשים בכפרים הערביים. ביום שבת האחרון התקיימה קטטה המונית בכפר שפרעם בין שתי משפחות יריבות עם פצועים, המשטרה עצרה חלק מהמעורבים. לאחר הסכם רגיעה שנעשה בתיווך עו"ד אביעד חייט שכינס נציגים משתי המשפחות ונכבדי הכפר, החליט בית המשפט השלום בחיפה על שחרורו של אחד החשודים בקטטה אותו ייצג עו״ד חייט.

כאמור בלילה שבין שישי לשבת התקיימה בשפרעם קטטה המונית במהלכה נעצרו מספר חשודים, אחד מהם תושב המקום בן 49, שלטענת המשטרה תקף את חלק מהקורבנות ואף פצע אותם וגרם לחלקם חבלות ממשיות. לאחר מכן באמצעות עו"ד אביעד חייט הוא חתם על הסכם רגיעה עם הצד השני, בו נציגי המשפחות התחייבו לא לפעול באלימות האחד נגד השני לא באופן ישיר ולא באופן עקיף וכן התחייבו לפעול להרגעת המצב בין כלל המשפחות ולדאוג שלא יקרה מצב של תקריות נוספות וכן להביא להרגעת ההסלמה.

הוביל להסכם רגיעה. עו"ד אביעד חייט

אתמול (יום א') לאחר חתימת ההסכם הובא החשוד לבית המשפט, שם הגיע עו"ד חייט עם המשטרה להסכמה כי החשוד ישוחרר וזאת לאור טיעוני הסניגור מחוץ לפרוטוקול ולאור המלצת בית המשפט.

השופטת הבכירה בבית משפט השלום בחיפה, אורית קנטור, הורתה על שחרור החשוד ממעצר ואסרה עליו להיכנס לשפרעם למשך שבועיים, אולם קיבלה את בקשת עו"ד חייט ובהסכמת המשטרה ניתן יהיה לקצר את התקופה, אם יחול שינוי נסיבות לרבות סולחה כך שלבסוף יוכל החשוד לשוב לשפרעם כבר ביום חמישי הקרוב.
______________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת אורית קנטור

______________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%a2%d7%93-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%98

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות