צפו: מבצע מעצרים במרחב לכיש: נתפסו סמים, רכוש גנוב וכסף מזומן

מבצע מעצרים מרוכז התקיים אתמול לאורך היום במרחב לכיש של מחוז הדרום. עשרות שוטרים עצרו כ-30 חשודים בעבירות אלימות, סמים, הימורים ועוד
ציון חן |

בתום ימים ארוכים, בהם נערכה המשטרה בדרום למבצע מעצרים מתואם עם יחידות וגופים נוספים כגון שב"ס (שאמור להיות ערוך לקלוט כמת עצורים גדולה במכה), פשטו אתמול לפנות בוקר עשרות שוטרים על עשרות מוקדים בהם מתגוררים מי שמכונים בלשון המשטרתית "מחוללי פשיעה". מהמשטרה נמסר כי 27 חשודים נעצרו ונלקחו לחקירה, וחיפושים בוצעו בבתיהם.

המבצע לא היה ממוקד בתחום עבירות אחד או שניים, אלא נסוב סביב ריכוז כוחות למעצר מספר רב של חשודים, שהיה נדמה להם שהמשטרה כבר מזמן נטשה את הרעיון "להתעסק איתם", או שחשבו שחמקו מעיני המודיעין המשטרתי. במרחב לכיש הראו להם אתמול כי הם חיו באשליה.

המשטרה התמקדה בעבירות מתחום 'איכות החיים': אלימות, סחר בסמים, הימורים, נהיגה תחת השפעת סמים ושהייה בלתי חוקית של עובדים פלסטינים בתחומי ישראל.

במבצע לקחו חלק גם לוחמי מג"ב, יס"מ ויחידת כלבנים, אשר פעלו אתמול החל משעות הבוקר המוקדמות במספר אתרים בגזרת מרחב לכיש שבתחום מחוז דרום, לרבות חיפושים, עיכובים ומעצרים. במסגרת המבצע נתפסו 1.8 קילו קנאביס, 395 גרם חשיש, 40 גרם הרואין, 9 גרם קוקאין. זאת לצד רכוש החשוד כגנוב ואלפי שקלים החשודים כפדיון סחר בסמים שיועברו להליך חילוט. במחסומים נעצרו שמונה נהגים החשודים בנהיגה תחת השפעת סמים, רכבם הושבת ורישיון הנהיגה שלהם נפסל. כמו כן, 11 שוהים בלתי חוקים אותרו ונעצרו גם כן.

מהמשטרה נמסר כי חקירת החשודים נמשכת, וככל שיעלה צורך חקירתי והם יובאו בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם. "משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת נגד מחוללי פשיעה ותופעות אלימות וסחר בסמים, לשמירה על שלומו ובטחונו של האזרח הנורמטיבי", לשון הודעה המשטרתית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות