כיפה אדומה בחסות המשטרה

אישה שתפסה חניה שמורה, הביאה את ארבעת אחיה שילמדו את השכן החוצפן לקח. הם הוציאו אותו מביתו בעזרת המשטרה, והכל הסתיים במכות וסכין בצוואר אחד מהם
ציון חן |
סכין, אילוסטרציה

ויכוח אלים מאוד, ומיותר מאוד, הסתיים בפצוע דקירה אחד שנותח במשך ארבע שעות והרבה מאוד כאבים בגוף של כמה אנשים, שהיו מעורבים בקטטה המונית ולא ממש הוגנת שהתרחשה בחולון ביום שישי האחרון (8.5.20).

בחור בן 29 משכונת קריית שרת בחולון חיכה לארח לשבת את אחותו שמגיעה מנהריה עם ילדיה. בגלל מצוקת חניה בסמוך לביתו, הוא הוציא את רכבו על מנת לתת לה לחנות קרוב לבית. ברגע אחד שהוא סובב את הגב, הגיעה למקום גברת עם בנה התינוק בן התשעה חודשים, וחנתה בחניה הפנויה.

השכן יצא אל האישה והחל להתעמת איתה בויכוח קולני. לטענתה הוא ניסה לפגוע לה בילד, איים עליה שיהרוג אותה ויצית לה את רכבה. בזמן הזה התקשרה האישה לארבעת אחיה שגרים בסמוך, כי הם יגיעו מהר יותר מהמשטרה, להרחיק מעליה את האיש המפחיד. אבל עד שהאחים הגיעו, חסם השכן הזועם את רכב האישה, ועלה חזרה לביתו.

על מנת להוציא אותו מביתו החליטו האחים להיעזר במשטרה, ולתת לו לחשוב שאולי הבחורה התחרטה והיא מוכנה להזיז את רכבה "מהחניה השמורה". המשטרה אכן התקשרה לשכן, והודיעה לו כי הגיעה אליהם פניה טלפונית למוקד 100, כי רכבו חוסם והוא מתבקש להזיז את הרכב.

האיש יצא מביתו בתחושת ניצחון יחד עם אחותו, שבינתיים הגיעה וחנתה במקום אחר. אבל בחוץ חיכו לו האחים עם עוד חברים ביחס כוחות לא הוגן של יותר מארבעה על אחד, וביחד הם נכנסו בו, ולטענתו גם באחותו, בכל הכוח. השניים הותקפו בתקיפה שכללה מכות קסדה על ראשו, בעיטות ואגרופים.

האיש רץ לביתו וחזר עם סכין, לטענתו על מנת לנופף בה באיום בכדי להרחיק אותם מעליו ומהמקום. אך הסכין מצאה את עצמה בסופו של דבר בצווארו של אחד מהאחים, והוא נשלח לניתוח מורכב שארך ארבע שעות. לטענת השכן הוא לא דקר, "זאת היתה הגנה עצמית", הוא הסביר.

השכן ואחד האחים נעצרו. האח שוחרר למעצר בית ואילו הדוקר נותר כלוא. זאת על אף שהמשטרה אמרה בבית המשפט כי לא רק שהאח ששוחרר הוא זה שהוביל את השכן החוצה, באמצעות קריאת השווא שביצע למשטרה, הוא גם המשיך לאיים על השכן בנוכחות השוטרים.
___________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%a6%d7%97%d7%99/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות