אישום: רצח את אשתו במכות פטיש והלך לאכול

ולדימיר ספיטלניקוב, 65, נאשם כי רצח את אירינה גריבנב בפטיש לפני כחודש, כיסה אותה בשמיכה ויצא לקנות אוכל. מכתב האישום עולה כי ישן ליד גופתה ורק למחרת נתפס לאחר שנצפה על גג הבית ודווח כי הוא מנסה לשים קץ לחייו
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד ולדימיר ספיטלניקוב, בן 65 בגין רצח בת זוגו אירינה גריבנב ז"ל, בת ה-67 באמצעות פטיש. המקרה נחש לאחר שספיטלניקוב נמצא על גג ביתו וחששו כי הוא מנסה לשים קץ לחייו.

על פי כתב האישום, לפני קצת יותר מחודש, עת שהו הנאשם והמנוחה במטבח דירתם בבאר שבע, החלו חילופי דברים ביניהם, במהלכם אמרה המנוחה לנאשם כי אינה רוצה לראותו עוד. הנאשם בתגובה, הלך למרפסת השירות הצמודה לו, הביא פטיש שהיה מונח על הרצפה והחל להכות את המנוחה מכות רבות בראשה, בפלג גופה העליון, ועוד.

במהלך המכות, המנוחה הרימה את ידיה על מנת להגן על עצמה והלכה לכיוונו של הנאשם, אך הנאשם לא הפסיק והמשיך להכותה עד שהיא התמוטטה. לאחר מכן, הביא הנאשם כרית והניחה בסמוך לראשה של המנוחה, וכן כיסה אותה בשמיכה. בשלב מאוחר יותר, עלה לגג הבניין, נטל כדורים על מנת להירגע , חזר הביתה ויצא לקנות אוכל.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם ישן בדירה כל הלילה ורק בבוקר למחרת, עלה שוב לגג הבניין ובעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל אודות אדם העומד על קצה הגג ויש חשש להתאבדות, הגיעו כוחות המשטרה למקום, הורידו אותו מהגג והעבירו לבדיקה פסיכיאטרית. כל אותה העת, הנאשם לא אמר לשוטרים דבר ביחס לגופת המנוחה הנמצאת בדירה ועל העובדה כי המיתה יום קודם לכן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות