צפו: השוד הזריז

שני בני דודים מהפזורה הבדואית בדרום, המועסקים כשומרים באתרי בניה בשרון, יצאו לשוד לילי בקיוסק ברעננה. המשטרה אספה מידע מצלמות ועלתה על זהותם
ציון חן |
שוד מתועד

הרעיון "להביא מכה" על קיוסק באזור התעשייה השומם של רעננה באמצע לילה של ימי הקורונה ( 04:33, 31.3.20), נשמע טוב לשלושה חברים, מהם שני בני דודים. רק שאיכון הטלפונים של מי שהיה באותו המקום בשעות הללו, צימצם למשטרה את זהות הנוכחים לשניים. מה עוד שרגע אחרי השוד, הם הסירו את המדבקות שעל לוחיות הרישוי מהרכב היחודי איתו הם נמלטו, ויירדו לכביש שש לדרום.

נגד שני בני הדודים, בני 22 בדואים מהמושב 'מולדה' של שבט אל-אטרש (על כביש צומת שוקת-ערד), הוגש ביום שישי האחרון כתב אישום על שוד, שארך שתי דקות בלבד. הם שדדו מוכר מבוהל עליו איימו להישאר עם הידיים מורמות, בזמן שרוקנו את החנות מסיגריות וטבק בשווי של 70 אלף שקלים, ואף לקחו איתם את קופת המזומן בסכום לא ידוע.

מפרטי החקירה עולה כי השניים, המועסקים כשומרי לילה באתרי בניה בנתניה והוד השרון, עזבו את עמדתם כדי לבצע את השוד. הם פרצו בריצה מבהילה כשהם רעולי פנים ועטויי כפפות, והכניסו לשק, אותו הביאו איתם, את הסיגריות.

לאחר שעזבו, הסירו מעל לוחיות הרישוי את המדבקות איתן הסוו את הלוחיות כשהגיעו לקיוסק. אך סוג הרכב שנקלט במצלמות הקיוסק, תאם בדיוק את סוג הרכב שדקות ספורות לאחר מכן נצפה במצלמות כביש שש במחלף הסמוך לאזור התעשיה של רעננה.

במשך 3 שבועות ניסתה המשטרה לאתר את השודדים והרכב, ולאחר שהרכב נצפה, הוכן להם מחסום דרכים. שני בני הדודים הבחינו במחסום, נטשו את הרכב וברחו רגלית. הם נתפסו רק לאחר מרדף רגלי ומאבק. המשטרה הצליחה להגיש כתב אישום כנגד השניים, אך לא הצליחה לזהות את השודד השלישי, אותו השניים גם לא הסגירו.

____________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%b4%d7%93-%d7%a8%d7%9c%d7%99-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8-%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%94/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות