עיר ללא רחמים: גנבי בלוני גז נתפסו בגבעתיים

שני גברים נעצרו כשברשותם בלון גז שנגנב מבניין בגבעתיים, וחשודים במקרים דומים שארעו בעיר. אחד מהם ביקש להיות במעצר בית אצל אחיו העו"ד, וסורב. מעצרם הוארך
ציון חן |
גז יגל גבתה חיובים ביתר
בלוני גז. צילום: פלאש 90

שוטרי גבעתיים ניסו בימים האחרונים לאתר את הגנבים שמנצלים את ימי הקורונה, בהם הרחובות שוממים ואנשים ממעטים לצאת מבתיהם, עוברים בין הבניינים וגונבים בלוני גז. אתמול נעצרו שני הגנבים באקראי, ואחיו העו"ד של אחד מהם ביקש לשחרר אותו למעצר בית אליו הביתה, אך לא היה בזאת צורך משום שבית המשפט הותיר את השניים כלואים לעוד ארבעה ימים.

כעשר תלונות הוגשו בימים האחרונים בתחנת המשטרה בגבעתיים מצידם של תושבי העיר כי בלוני הגז שלהם נגנבו. השוטרים הבינו כי מישהו התלבש על העיר, ואתמול בבדיקה אקראית של רכב אותר בו בלון גז שנגנב מבניין סמוך, ושני יושביו נעצרו לחקירה.

שני החשודים, תושב בת ים (50) וחברו, תושב רמת גן בן 44, חשודים גם בגניבת יתר הבלונים בעת האחרונה, מאחר וכאמור נתפסו עם בלון גז גנוב ברכבם. השניים מכחישים, אבל המשטרה הביאה אותם היום לבית המשפט על מנת להאריך את ימי המעצר שלהם.

עורכי הדין של השניים ביקשו לשחרר אותם לחלופה של מעצר בית, בנימוק של "מה שנתפס, נתפס. מה שלא נתפס, לא נתפס", כדבריהם. סניגורו של העצור מבת ים, שהוא ללא עבר פלילי ועובד בחברת תקשורת מוכרת, ציין בפני בית המשפט כי אחיו של הלקוח שלו הוא עו"ד, המוכן לחתום עליו ערבות ולקבל אותו אליו להשגחה במעצר בית.

המשטרה טענה בדיון כי אומנם אותר רק בלון גז אחד, "אך הוא יכול היה להרים רחוב שלם", ציינה המשטרה על הסיכון בהובלת הבלון בצורה לא בטיחותית. לדברי המשטרה לא מדובר בהשערה בלבד נגד השניים, אלא בראיות נוספות. שופטת המעצרים בתל אביב, שרית קריספין, מצאה כי קיימת הצדקה להמשך החזקתם של השניים במעצרם, והותירה אותם כלואים לעת הזאת.
_________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת שרית קריספין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות