דורון גמצ'י ערער על זיכויו של רון קופמן מקובלנה הפלילית – אך נדחה

כדורסלן העבר הגיש קובלנה פלילית נגד השדר על דברי לשון הרע שאמר לכאורה בתוכנית הרדיו שלו. שופטי ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, דחו על הסף את הערעור על זיכויו: "אנו מביעים תקווה כי השניים יצליחו למצוא את הדרך על מנת ליישב את ההדורים ביניהם"
מעיין לביא |
רון קופמן
הזיכוי נותר, רון קופמן. צילום: ניצן הפנר CC BY-SA 4.0

הרכב שופטי בית משפט המחוזי בת"א, ברשות השופט בני שגיא, דחה על הסף את ערעורו של כדורסלן העבר, דורון ג'מצ'י, על זיכוי השדרן רון קופמן בקובלנה הפלילית הותה הגיש נגדו והותיר את הזיכוי על כנו. הרכב השופטים כתב בהחלטתו: "אנו מביעים תקווה כי שני הצדדים הן מר דורון ג'מצי' והן מר רון קופמן יצליחו למצוא את הדרך על-מנת ליישב את ההדורים ביניהם או לכל הפחות על-מנת להימנע מפגיעות עתידיות".

כזכור, הכל החל כאשר קופמן הגיב לפני כשנתיים, בשידור הרדיו שלו על הערתו של השדרן אריה מליניאק, שנזכר כי ג'מצ'י נתן סטירה לשחקן אחר, זאת במסגרת דיון על התנהגות לא ספורטיבית. קופמן, שג'מצ'י איים עליו לכאורה בשידור טלוויזיה קודם לשידור הרדיו, הגיב על התנהגותו הלא ספורטיבית של ג'מצ'י ואמר כי מדובר ב"אוסף של רקמות מטונפות".

ג'מצ'י וקופמן, הגישו קובלנות פליליות אחד נגד השני לבית המשפט שופט בית המשפט השלום, ביטל את הקובלנות ההדדיות שהגישו רון קופמן ודורון ג'מצ'י, זיכה את השניים תוך שהוא שולח מסר למחוקק שהגיע הזמן לבטל את מוסד הקובלנה הפלילית בגין לשון הרע. הכדורסלן ג'מצ'י, החליט לא לותר והגיש ערעור על ההחלטה.

בערעור שהוגש לבית המשפט נטען כי בפסק הדין היו לא מעט טעויות והוא אינו מדויק, לא נכון וצריך לבטלו. החלק השני של הערעור עסק בפרסום שנעשה בטוויטר. גם כאן, לטענת באי כוחו של גמצ'י, הפרשנות של בית משפט הייתה שגויה וכן הוסיפו את הקריאה של קופמן שבא ואמר לטענתם שהוא לא מתכוון לעצור ובכל פעם שייאמר השם דורון ג'מצ'י בתכנית רדיו שהוא שותף אליה, להגיד את אותם דברים. לאחר דיון קצר הרכב השופטים המליצו לג'מצ'י לחזור בו מהערעור ולאחר שבאי כוחו קיבלו את המלצתם הערעור נדחה.
________________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט בני שגיא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות