חברים לא רק באגד

ראש לשכת עורכי הדין, אבי חימי, התייצב ביום שישי בבוקר באולם המעצרים בנצרת כדי לייצג ידידה קרובה שנעצרה לאחר שנתפסה עם חצי קילו קוקאין
ציון חן |
יו"ר לשכת עוה"ד, עו"ד אבי חימי. צילום: פלאש 90

עוה"ד אבי חימי מוכר יותר כעורך דין פלילי מוביל בתחומו בארץ. בשנה האחרונה נחשף חימי גם לשאר הציבור בתפקידו החדש כיו"ר לשכת עורכי הדין בישראל. כל זאת לא מונע ממנו, כמובן, להמשיך ולייצג לקוחות, אבל לא כל לקוח, כפי שעולה מדיון מעצרים בו הוא לקח חלק ביום שישי האחרון.

הרקע לסיפור הוא מעצרה של ל.מ., אשת נדלן ותושבת המרכז לשעבר בת 47, כשברשותה נתפסה כמות של חצי קילו קוקאין, בשווי כמה מאות אלפי שקלים. חלק מהסם היה מחולק למנות, והיא נעצרה בחשד לסחר. הנדלניסטית, אשר הודתה בהיותו של הסם בכמות הגבוהה במיוחד כשלה, עברה להתגורר לפני מספר חודשים בישוב כורזים (ורד הגליל לשעבר), שבסמוך לראש-פינה.

עם מעצרה הזעיקה הנדלניסטית את עוה"ד חימי, אחד מחבריה הקרובים, כפי שהוא העיד על עצמו בבית המשפט. חימי גם הסביר כי לא מדובר בתיק מהסוג בו הוא מטפל, שהוא כאמור אחזקת קוקאין בשווי של כמיליון שקל.

"לפני חצי שנה עזבה את תל אביב ועברה לכורזים לשם ריחוק. בשל מצבה המורכב והחלה להשתמש בסמים והיא הסבירה את מצבה האישי. למעשה ולמרות שאני לא מטפל בתיקים מסוג זה, אני מכיר את הגברת מעולם הנדלן. אישה רצינית שעובדת ושירותית, והתפלאתי מאוד למשמע מה שהתרחש בחייה", דיבר חימי בשבחי הלקוחה שלו.

יחד עם עו"ד חימי הגיעו לבית המשפט גם שניים מחבריה של העצורה, אחת מהם היא גם אשת נדלן. כאשר הוצע לבית המשפט לגלות חמלה כלפי העצורה ולשחרר אותה למעצר בית אצל מי מהם, הבקשה נדחתה על הסף.

"מדובר בכמות מסחרית של סמים החשודים כסמים המכונים קשים", הבהירה שופטת המעצרים רות שפילברג-כהן,
"העצורה עצמה אינה שוללת כי החומרים הינם אכן סם מסוכן. על סמך שקילה ראשונה, כמותו של החומר מסוג קוקאין עולה על כ-430 גרם. מדובר בסמים שעל פניו מוערכים בכסף רב ובפוטנציאל מסחרי גבוה. לא ניתן להסתפק בכל חלופה, אף על פי שמדובר בחשודה בת 47 שזו לה הסתבכות ראשונה בפלילים".

בית המשפט השאיר אותה כלואה, כך שגם ערבים טובים שהגיעו לבית המשפט לא מספיק טובים כדי לשחרר את מי שמחזיקה כמות כזו של קוקאין. שכן על פניו מדובר במי שמצויה בראש שרשרת הפצת הסם.
_________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת רות שפילברג כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות