צפו בתיעוד: המשטרה עצרה מספר רוכבי דו גלגלי בתום מרדף

מרדף הוליוודי בכבישי ואדי ערה ובדבורייה: בפעילות אופנועני החטיבה הטקטית ניהלו השוטרים מרדף מותח אחר קטין בן 16 מכפר קרע שנהג ללא רישיון. במרדף נוסף נתפסו שני צעירים שרכבו על אופנועי שטח בניגוד לחוק
רונן לוי |
אופנוענים, אילוסטרציה. צילום: דורון הורוביץ, פלאש 90

זה נראה כמו סצנה הלקוחה מסרט, אבל זו השגרה היומיומית של השוטרים, אשר מנסים לאכוף עבירות מסכנות חיים בחברה הערבית בקרב רוכבי הדו גלגלי, שנוסעים בניגוד לחוק, ומוצאים את עצמם במרדפים אחר אותם רוכבי אופנועים בדבורייה ובוואדי ערה.

בימים האחרונים, בפעילות אופנועני החטיבה הטקטית בגזרת ואדי ערה זוהה רוכב קטנוע באזור כפר קרע וכשסימנו לו לעצור לבדיקה הוא החל להימלט ובמשך מספר דקות ניהלו אחריו הלוחמים מרדף משטרתי כשבשלב מסוים הוא איבד שליטה והשוטרים הביאו למעצרו. מבדיקה התברר שמדובר בקטין בן 16 מכפר קרע ללא רישיון נהיגה והוא קיבל זימן לדין והקטנוע הוחרם.

בפעילות נוספת בדבורייה זיהו הלוחמים קבוצה של רוכבים במרכז הכפר על גבי טרקטורונים ואופנועי שטח לא חוקיים. ברגע שהחשודים הבחינו באופנועי המשטרה הם החלו להימלט ואחריהם התפתח מרדף משטרתי שהסתיים במעצר שני תושבי דבורייה, בגילאי 19 ו-20, ללא רישיון נהיגה שרכבו על הכביש באופנועים שמיועדים לספורט מוטורי בלבד. בבדיקה עלה שאחד האופנועים הינו כלי מוברח ועל כן הוא הועבר למכס והאופנוע השני הוחרם על ידי המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות