ריב על ג'וינט הסתיים ברצח

שני חברים שכנים התחילו לריב בחצר הבית, על ג'וינט. אחד מהם נשרט מידי האחר, עלה הביתה לשטוף פנים, וחזר עם סכין
נעמה כהן |
ג'וינט. צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

פרקליטות מחוז מרכז, הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, נגד סמואל בדייב, בן 26 מלוד, בגין רצח בכוונה תחילה של ויקטור צרפתי ז"ל, והחזקת סכין שלא כדין. בדייב רצח את צרפתי ככל הנראה בשל סכסוך על סמים.

על פי כתב האישום, בין בדייב לצרפתי שררו יחסי חברות. לפני כשבוע בשעות הערב, שוחחו השניים בטלפון וקבעו להיפגש. לאחר מכן נפגשו בגינת בניין הסמוכה לבית מגוריו של בדייב. מספר דקות לאחר תחילת המפגש, פרץ בין בדייב לבין צרפתי ויכוח שעילתו, ככל הנראה, בנוגע לסמים. בהמשך, העימות הפך לפיזי כאשר כלל חילופי מהלומות בין השניים.

במהלך העימות אחז בדייב בצווארו של צרפתי וצעק עליו מספר פעמים: "איפה הג'וינט שלי?". בשלב כלשהו של העימות אחז צרפתי בחולצתו של בדייב, הידק אותה סביב צווארו, שרט אותו בפניו באמצעות מפתח שאחז בידיו וגרם לפצע בלחיו. בדייב השתחרר מאחיזתו של צרפתי, וצרפתי הסב את תשומת ליבו של בדייב לכך שבדייב דימם מהפצע בפניו.

בדייב הלך לביתו על מנת לבדוק את הפצע וביקש מצרפתי להמתין לו בגינה, וכך הוא עשה. בביתו, הביט בדייב בראי, הבחין בפצע, ושטף את פניו. בדייב הצטייד בסכין בעלת להב של כ-12 ס"מ ממטבח ביתו, וכעבור כשתי דקות, חזר לגינה כשהוא מצויד בסכין, אותה הטמין במכנסיו.

עם הגעתו לגינה, החל בדייב להתווכח עם צרפתי על כך שפצע אותו. בין השניים פרץ שוב עימות פיסי במהלכו בדייב וצרפתי היכו זה את זה באגרופים, וצרפתי היכה את בדייב בראשו באמצעות אבן. במהלך העימות שלף בדייב את הסכין, ודקר את צרפתי שתים-עשרה פעמים בפלג גופו העליון, בכוונה לגרום למותו.

כתוצאה מהדקירות ומהעימות נגרמו לצרפתי פציעות רבות. מיד לאחר האירוע נמלט בדייב מהגינה והותיר את צרפתי מתבוסס בדמו. עוברי אורח ששמעו את זעקותיו של צרפתי התקשרו למוקד מד"א, ואף ניסו לסייע לו, אך הניסיונות להחיות את צרפתי לא צלחו, ומותו נקבע במקום, כתוצאה מהפציעות אותן גרם בדייב.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של בדייב עד תום ההליכים, וכתבה בבקשת המעצר: "העבירות המיוחסות למשיב מקימות חזקת מסוכנות סטטוטורית… המשיב רצח את צרפתי, חברו הטוב מזה שנים, באופן אכזרי… וזאת בשל וויכוח סתמי שהתלהט לכדי עימות פיסי, אותו הוא בחר להסלים עד כדי גרימת מותו של צרפתי. לאחר הרצח נמלט המשיב מן הזירה בהותירו את צרפתי מתבוסס בדמו".
__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%99%d7%95%d7%91%d7%9c-%d7%a7%d7%92%d7%9f/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות