נתקע עם מלאי סם מסיבות בגלל הקורונה

מה עושים כשבגלל הקורונה והסגר נתקלים עם מלאי סחורה למסיבות יום העצמאות? וכאן הכוונה לא לפטישי פלסטיק או ספרי קצף, אלא סחורה לא חוקית. כמו סמי מסיבות
ציון חן |
סם קריסטל. צילום: וויקיפדיה

קילו ומשהו קריסטל, או 'טינה' (קיצור של כריסטינה), סם המועדף על הקהילה הלהט"בית מכל מיני סיבות אורבניות, בשווי של כמה מאות אלפי שקלים, נמצאו ע"י כלב משטרתי שהובא לשכונת הבלוקונים בחולון.

עבריין מוכר (34) שגר בבניין נעצר לארבעה ימים. הסם היקר נמצא עטוף בשקית של 'רמי לוי', וקבור באדמה בסמוך לשביל הגישה לבניין. השוטרים מצאו עד שקיות של 'רמי לוי' בביתו. כאלה שאפשר גם לקחת מכל פח מיחזור, ולכולם יש שקיות כאלה.

לפני יותר משבוע התקבל במשטרה מידע אודות קיומו של הסם, ורק עכשיו הם הגיעו לבצע את החיפוש. קילו ומשהו של קריסטל זה לא שקית קטנה, וכשהיא קבורה על שביל גישה לבניין. מציאת כמות סם כזאת בשביל כלב העבודה המשטרתי, המיומן היטב בהרחת כמויות כאלה. בוודאי כשהן מתחת לאפו מיד כשהוא יורד מהרכב והולך.

הבחור שנעצר מוכר למשטרה גם מעבירות סמים נוספות, וכבר ריצה על כך בעבר הלא רחוק, כבר למעלה משנת מאסר. גם כיום הוא מנהל תיק פלילי בעבירות אחרות, והתיק הפלילי שלו הופך להיות מגוון יותר בתחומי עבירות פליליות נוספות.

מהבחור וסביבתו נטען כי מישהו עשה לו קטע, והחביא את השקית הזאת שם, ולו אין שום קשר לזה. אבל בסיפור הזה לא כל כך משנה של מי השקית בכלל. מה שחשוב במציאת הקריסטל הזה, זאת הכמות הגדולה, היקרה. מי שהשקית הזאת שלו, "אכל מכה" של כמה מאות אלפי שקלים, ואין אחד שזה לא כואב לו מאוד מאוד.

המזל של המשטרה למצוא את כמות הסם הזאת, זה אך ורק בזכות הקורונה. על פניו, זאת כמות שנקנתה מראש על מנת למכור אותה לבלייני מסיבות יום העצמאות. רק שהמסיבות בוטלו.

מישהו שמע שמישהו "נתקע" עם השקעה שהוא עשה ליום העצמאות, ואכל אותה. אפילו לא היה לו אפילו טעם לחלק את הכמות זאת לשקיות בינתיים. ההערכה היא שהוא חשב שאולי למכור הכל ביחד על מנת לכסות על הפסדים. הבעיה היא, שעכשיו הבעלים של השקית הזאת, ולא משנה מי הוא בכלל, אכל אותה באמת.

שופטת השלום בתל אביב, שרית קריספין, מצאה שיש בתיק החקירה של המשטרה תשתית מספקת, וגם הסברים לשהות של השבוע מרגע הוצאת הצו ועד להגעתה של המשטרה לבצע את החיפוש בפועל. בתוך כך, צו החיפוש היה לא רק על כתובת בניין המגורים, אלא גם על שמו של העבריין שנעצר.
_______________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת שרית קריספין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות