כל העולם במה: שחקן תיאטרון נעצר לאחר שסחר בסמים

שחקן תיאטרון וכוכב פרסומות, שהוא גם רס"ן ומ"פ בתותחנים במיל', נעצר על סחר בסמים בתל אביב, והחופשה מלימודי המשחק בחו"ל תתעכב
ציון חן |
מסכות מקרנבל ונציה

הקורונה פגעה אנושות בשחקני תיאטרון, לאחר שהאולמות נסגרו וההצגות הופסקו. שחקן אחד מצא דרך להתפרנס ממכירת סמים, עם לפחות 25 לקוחות בחודש האחרון, שלטענתו הם חולי סרטן, ונתפס על חם באמצע עיסקה.

השחקן המדובר (29) מתל אביב, שרק לפני ארבעה חודשים לקח חלק בפרסומת למאכל ילדים אהוב, הוא גם קצין לוחם שהיה מ"פ בדרגת רס"ן בתותחנים. הוא נעצר בעת שסחר בסמים בתל אביב.

ביום ראשון שעבר (26.4) הוא נעצר לראשונה, ומעצרו הוארך כבר פעמיים. המשטרה כבר גבתה עדויות מרוב הלקוחות שלו. לטענת השחקן, בשנתיים באחרונות הוא לומד משחק בחו"ל, וכעת חזר לארץ בתקופה קשה בה לא הצליח להתפרנס. הוא הסביר כי קיבל רשימה של חולים מקבוצה שמספקת קנאביס רפואי לחולי סרטן הנצרכים לגראס, ובחקירתו הוא מודה "כנראה עשיתי טעות".

"נתתי דעתי לטענות בדבר פרק הזמן הקצר לכאורה שבו ביצע השחקן את העבירות, ככל שביצען בכלל, וזאת לאור העובדה כי הוא נמצא בארץ רק כחודש ימים", אמרה השופטת דנה אמיר, "לכך שמדובר בחשוד נעדר עבר פלילי, מ"פ בתותחנים וזהו מעצרו הראשון", והאריכה את מעצרו עד ליום שני (4.5).
___________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת דנה אמיר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות