פשפשים וסוחטים

המחסור האקוטי בלקוחות בשוק הפשפשים גרם לשני סוחרים להגיע לכדי מריבה שהסתיימה בתלונה במשטרה על סחיטה באיומים
ציון חן |
שוק הפשפשים ביפו בימים טובים יותר. צילום: אסתר רוביאן, פלאש 90

תחנת משטרת יפו חוקרת עכשיו את "פרשיית הסחיטה" של שוק הפשפשים. בין שני בעלי שמיכות על הקרקע (באסטה), עם מוצרים משומשים, שעובדים אחד מול השני ורבים על הלקוח וחצי ביום שמגיע עכשיו לשוק, קיים ריב יצרי ועסקי, שכעת הגיע גם לכדי מעצר בשל "סחיטה באיומים" במשטרת מרחב יפת"ח (יפו תחנה חדשה) של מחוז תל אביב בפיקודו של דוד ביתן.

אחד מהשניים התלונן במשטרה כי השני מאיים עליו בסכין, ומנסה לסחוט ממנו חצי מהרווחים שלו על איזה פריט שפעם היה פריט משותף לשניהם, והוא פוחד ממנו. זה שנעצר סיפר שפעם הם היו שותפים והתחלקו בסחורות, והתלונה הזאת עכשיו היא עלילה, על מנת לפנות אותו, שמתחרה במתלונן על אותו "תא שטח" בשוק הפשפשים.

בגלל שאין עכשיו פרנסה בימי הקורונה, העצור טען שהמתלונן המציא עליו סיפור, והסביר שהבסטות שלהם הן אחת מול השנייה ועכשיו הוא התלונן עליו בשביל להוציא מהשטח את המתחרה החזק שלו – זה שהבאסטה מולו.

העצור הוסיף שסכין הוא לא החזיק בשום שלב, וגם כסף הוא לא קיבל מהשותף לשעבר, שגם הוא מודה שכסף לא נתן לעצור.

העצור גם אומר שאם המתלונן מפחד ממנו, איך זה שבכל השבוע הזה של הפחד הוא המשיך להגיע ולראות אותו מול הפרצוף שלו במשך היום, בשעות הארוכות שהשניים היו לבדם בשוק שומם, כשהם יושבים ומחכים למישהו שאולי כן יבוא ויקנה מהם משהו קטן אפילו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות