הרוכב נמלט; חבלן משטרתי פוצץ קילו קוקאין שהיו על אופניו

כתב אישום שהוגש לביהמ"ש המחוזי בחיפה מייחס לתושב עכו החזקת קוקאין במשקל של קילו. על פי הפרקליטות, במהלך מעצרו הוא ניסה להימלט מהשוטרים שפוצצו את התיק שהותיר מאחור ובו הסמים
אייל חן |

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד תושב עכו, בחשד שהחזיק סם מסוכן מסוג קוקאין במשקל קילוגרם.

במהלך מעצרו ניסה הנאשם להימלט מהשוטרים על גבי אופניים חשמליים ובתום המרדף הקוקאין התפזר לכל עבר.

במהלך פעילות ממוקדת, של בלשי תחנת עכו בעיר העתיקה לפני מספר שבועות, הבחינו הבלשים בתושב העיר כשהוא רוכב על אופניים חשמליים ועמו אדם נוסף, קטין, תושב העיר כשהוא מתנהג בצורה מחשידה והורו לו לעצור.

החשוד, כך נטען, הגביר את מהירות נסיעתו במטרה להימלט מהשוטרים תוך שהשוטרים רודפים אחריו אל סמטאות העיר העתיקה כאשר בהמשך החשוד נטש את האופניים ונמלט מהמקום רגלית כשהוא מורה לקטין עם האופניים להימלט מהמקום.

בתום מרדף אחר הקטין במהלכו ניסה הנאשם לחסום את דרכם של הבלשים תפסו הבלשים את האופניים ועליהם תיק שהיה מקובע לכידון והכיל קילוגרם של סם מסוכן מסוג קוקאין.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, עולה כי עקב סברתם של הבלשים כי מדובר במטען חבלה זומן למקום חבלן משטרתי אולם בהמשך התברר כי מדובר בחומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין.

האופניים נתפסו והוחרמו לטובת הליך חילוט ובלשי ימ״ר חוף עצרו את החשוד לפני כשבועיים לחקירה בתחנת המשטרה, כאשר מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות