עבריין תנועה עם 75 הרשעות, נהג בפסילה ב-147 קמ"ש ונמלט מהשוטרים

נראה כאילו עבריין התנועה המועד החליט לבדוק כמה עבירות הוא יכול לעבור בערב אחד, עד שנתפס
מעיין לביא |

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד עדי מקדשי, בן ,49 מבת ים, בגין חבלה בכוונה מחמירה, מעשי פזיזות ורשלנות, התחזות כאדם אחר, שיבוש מהלכי משפט, הכשלת שוטר בשעת מילוי תפקידו, נהיגה בפסילה ובמהירות העולה על המהירות המותרת במעל 40 קמ"ש בדרך שאינה עירונית. מקדשי נמלט מהשוטרים בכביש איילון עד שנתפס לאחר מרדף ביפו.

על פי כתב האישום, לפני מספר שבועות נהג מקדשי, ביודעו כי רישיון הנהיגה שלו נפסל, במהירות של 147 קמ"ש בנתיבי איילון לדרום, כביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. שוטרים שהיו במקום וזיהו את מהירות נסיעתו, עצרו את הנאשם וביקשו ממנו להזדהות. מקדשי סירב למסור להם מסמך מזהה למרות שהיה ברשותו, והזדהה בכזב כאדם אחר, משום שחשש שהשוטרים יגלו כי נהג בשעה שהוא פסול מנהיגה.

משסרב למסור תעודה מזהה והובהר לו כי יאלצו לעכבו, הנאשם חזר לרכבו ונמלט מהשוטרים תוך נסיעה במהירות גבוהה וכששוטר כורז לנאשם במערכת הכריזה בניידת לעצור. הנאשם המשיך במנוסתו תוך פריצת מחסום משטרתי בנתיבי איילון ששימש לביצוע עבודות בכביש, וסיכן את חייהם של העובדים ששהו במקום. משם, מקדשי המשיך במהירות גבוהה ברחבי תל אביב יפו, תוך חציית רמזורים באור אדום ובניגוד לכיוון התנועה, והכל בשעה שהשוטרים דולקים אחריו בניידת עם אורות זיהוי כחולים, וקוראים לו לעצור במערכת הכריזה. בהגיעו לרחוב קדם ביפו, עצר הנאשם את הרכב ונמלט רגלית, עד שנעצר.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי, נגד מקדשי קמה עילת מעצר זאת לאור המסוכנות הברורה כעולה ממעשיו ונכונותו לסכן חיי אדם בנהיגתו הפרועה. "מסוכנותו של מקדשי מתגברת עשרות מונים לאור עברו הפלילי, הכולל 3 הרשעות קודמות, האחרונה משנת 2017, וכן עברו התעבורתי, הכולל 75 הרשעות קודמות, ובכלל זה בין היתר עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף משנת 2019, בגינה נפסל רישיון הנהיגה של המשיב", נכתב בבקש המעצר: "נגד המשיב קמה גם עילת מעצר שכן לאור סירובו למסור את פרטיו המזהים לשוטרים והימלטותו בנהיגה פרועה, מהירה וחסרת מעצורים קיים יסוד סביר לחשוש ששחרורו ללא תנאים מגבילים יביא להתחמקות מהליכי שפיטה או מריצוי עונש מאסר אם יורשע".
______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%aa%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%95%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a1%d7%98/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות