נקבע מותו של התינוק שהוריו חשודים בתקיפתו

התינוק, בן 4 חודשים בלב, אושפז בשבוע שעבר בבית החולים ברזילי במצב קשה, אתמול (ב') נקבע לו מוות מוחי. הוריו עדיין נמצאים במעצר ובמשטרה טוענים כי הודעות וואטסאפ שהחליפו ביניהם מחזקים את החשדות נגדם
מעיין לביא |
אילוסטרציה

בבית החולים ברזילי באשקלון, נקבע מותו של התינוק, בן ה-4 חודשים, שהוריו חשודים שהתעללו בו. שלשום הוארך בחמישה ימים מעצרם של הוריו, לאחר שבמשטרה טענו כי הודעות וואטסאפ שהחליפו בינהם חיזקו את החשד נגדם.

כזכור, בשבוע שעבר, אושפז התינוק בבית החולים "ברזילי" במצב קשה עם חבלת ראש. אביו, שהביא אותו לבית החולים, נעצר ולאחר מכן נעצרה גם האם. בדיון בבית המעצר התייחס בית המשפט לתשובותיו של האב בחקירה 'לא שמתי לב, מה אני יכול להגיד לך?'. "הגם שיכל להסביר את סימני החבלה בקרקפתו של הפעוט, לא ידע או בחר שלא להסביר מאין אותם סימנים". נכתב בהחלטת השופט שהאריך את המעצר.

האב טען כי האכיל את בנו, ולאחר שהשכיב אותו על הבטן הלך לשירותים. לדבריו, לאחר זמן קצר הוא שמע קולות חנק. "רצתי לילד וראיתי שהוא כולו עם קיא וחיוור מאוד. הזמנתי מד"א ופינינו אותו לבית החולים". האם טענה כי היא ראתה כתמים בגבו ולטענתה לא היא ולא בעלה הפילו את הפעוט, אך ייתכן שהוא קיבל מכה.

בדיון שהתקיים שלשום התחזק החשד נגד ההורים, זאת בעקבות הודעות וואטסאפ שהחליפו ביניהם ומצבו של התינוק שאושפז בטיפול נמרץ, נגרם על פי החשד ממכות אותם ספג וכן שטפי דם בראשו שמקורם בחבלה ולא מדובר באירוע אחד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות