בבית שמש חוגגים בחתונות; בקלנסווה עושים כושר

כוחות האכיפה ממשיכים להילחם בהפרות מגבלות הקורונה: ביממה האחרונה פוזרו שתי חתונות בבית שמש ונסגרו שני חדרי כושר בקלנסווה שפעלו בניגוד לחוק והמשטרה חילקה קנסות בהתאם. צפו בתיעוד
רונן לוי |
אכיפת הגבלות הקורונה, ארכיון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

במשטרה ממשיכים לנסות ולהילחם בתופעות ההפרות של הקורונה כאשר ביממה האחרונה, הצליחו השוטרים לעלות על שתי חתונות שנערכו ובקלנסווה סגרו שני חדרי כושר שפעלו בניגוד לחוק וקנסו את הבעלים.

אתמול בשעות הערב, במהלך פעילות אכיפה של משטרת ישראל בקלנסווה, שוטרים הגיעו סמוך לחדר כושר בכביש 5614 והבחינו במספר מתאמנים נכנסים למקום. משקרבו השוטרים למקום, שער הכניסה נסגר.

שוטר אחד הצליח להיכנס והבחין במספר רב של מתאמנים, אשר בחלקם התחבאו בשירותים כשהם ללא מסיכות. בעל המקום נקנס בקנס על סך 5,000 שקלים ובנוסף, זומן לשימוע אצל מפקד תחנת המשטרה בטייבה.

בהמשך הערב, השוטרים הבחינו בחדר כושר נוסף בעיר. השוטרים נכנסו למקום והבחינו כי הוא פתוח ובמקום מספר מתאמנות. בעלת המקום נקנסה גם היא בדו"ח ע"ס 5,000 שקלים וזומנה לשימוע אצל מפקד תחנת המשטרה.

בבית שמש, כוחות משטרה שפעלו בעיר, הוזעקו ל-2 חתונות שהתקיימו בניגוד לתקנות, בשעות הערב לאחר מספר דיווחים על החתונות שהתקיימו בתוך מבנים בהשתתפות עשרות אורחים, ובניגוד לתקנות. השוטרים רשמו קנסות לשניים ממארגני האירועים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות