שלושה בני משפחה שדדו מאות אלפי שקלים מעובד באטליז

שלושה בני משפחה התנפלו על עובד אטליז שבא להפקיד את כספי הפדיון, ושדדו ממנו כ-200 אלף שקלים
דנה לווינסקי |
אטליז בירושלים. המצולם אינו קשור לכתבה. צילום: אביר סולטן, פלאש 90

לבית משפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד עבד אלנאצר שורטי, ג'ואד שורטי ואברהים שורטי בגין עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, פירוק רכב ושינוי זהות של רכב או של חלק של רכב. השלושה שדדו כ-200 אלף שקלים מעובד אטליז שבא להפקיד כספים בבנק.

על פי כתב האישום, קשרו הנאשמים ביחד עם אחרים לשדוד עובד באטליז אל נתשה בעת שיגיע לבנק לאומי, סמוך לבימ"ש המחוזי בירושלים, כדי להפקיד את הכנסות האטליז. בהמשך לקשר ולצורך יישומו בשעות הבוקר לפני כשלושה שבועות, הגיעו שלושת הנאשמים לרחוב סמוך לבנק והמתינו במקום עם רכבי מילוט. אחד מבני החבורה, ירד מרכבי המילוט, התקדם לכיוון הבנק והמתין להגעתו של המתלונן.

סמוך לשעה 11:00 בבוקר הגיע המתלונן לבנק כאשר בידיו כ–202,000 במזומן. התוקף אשר הבחין במתלונן, התקדם לעברו, ריסס את פניו באמצעות גז פלפל, הכה את המתלונן ונטל את השקית ובתוכה כספי ההפקדה, ונמלט אל עבר רכבי המילוט. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמו למתלונן חבלות בפניו ובכתפו, בחילה אשר גרמה להקאות וכן אדמומיות בפניו, הוא אושפז ונזקק לטיפול רפואי.

בפרקליטות ביקשו מבית המשפט להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים נגדם וציינו כי לחובת עבד אלנאצר שורטי, 11 הרשעות קודמות בעבירות רכוש, סמים, מרמה, הדחה באיומים ובכח, אלימות ועוד, וכמו כן מתנהלים נגדו שני כתבי אישום בגין קבלת דבר במרמה וכן איומים והפרעה לשוטר. לחובת אחיו, ג'ואד שורטי, 13 הרשעות קודמות בעבירות סמים רכוש ואיומים, ונסיבות ביצוע העבירות המיוחסות להם, שבוצעו תוך תכנון מקדים ותחכום לצד המסוכנות האמורה ועברם הפלילי של שני האחים, מבססים את המסקנה כי אין תחליף ראוי למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.
__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%95%d7%93-%d7%98%d7%95%d7%91%d7%95%d7%9c/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות