דקר את השכן שלטענתו תקף אותו כילד

צעיר מאשקלון, שלא יכול היה לסבול יותר את נוכחותו של מי שלטענתו פגע בו מינית כשהיה ילד קטן, ארב לו בחדר המדרגות ודקר אותו בראשו
ציון חן |
"עזר להם בשיעורי הבית". אילוסטרציה shutterstock

שנים לאחר שנפגע מינית, לטענתו, מצידו של שכנו, הרגיש צעיר בן 19 מאשקלון כי הוא מספיק גדול וחזק על מנת לנקום על מה שנעשה בו כשהיה ילד. ביום שבת שעבר הוא התעמת איתו, ורק בנס לא הסתיים הארוע ברצח. המשטרה הוזעקה בסוף השבוע האחרון לזירת ארוע של קטטת דקירות בבניין מגורים בנווה אלונים שבלב אשקלון.

לאחר שנעצר, סיפר הנער כי במקום היה נער צעיר שטען כי הגיע לבניין וראה את האיש כשהוא כבר מכוסה בדם, שאף תקף אותו. מהצד השני, האיש הדקור ההצביע על הנער דווקא כמי שדקר אותו, ולמשטרה מסר גירסה שהתיישבה עם הראיות והעדויות של אחרים בתיק.

מהחקירה עלה כי כאשר חזר הדקור לבניין המגורים בו הוא והנער גרים, חיכה לו הדוקר בקומה הראשונה והטיח בו אישומים על מעשים מגונים שביצע בו לכאורה בילדותו. השכן המבוגר הציע לנער לרדת למטה ולשוחח, אך אז הבחין כי הנער שולף אליו סכין מכיסו.

בין השניים התפתח עימות כוחני וקולני, כאשר השכן מנסה למנוע את שליפת הסכין לעברו. תוך כדי המאבק שלף הנער סכין אחרת שהיתה ברשותו, ודקר את השכן בראש ובחזה. במהלך העימות השכן גם נחתך בידיו. לאחר שהנער ראה את השכן מדמם בראשו, הוא ככל הנראה נבהל, ונמלט.

נגד הנער הוגש כתב אישום, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת. המשטרה טענה בבית המשפט כי הנער מסוכן, שכן הוא תיכנן את הארוע בהכנת הסכינים ואת המארב בחדר המדרגות. כך או אחרת, מדובר בארוע שהיתה טמונה בו גם סכנה שהשכן היה מוצא את מותו כתוצאה מדקירה קטלנית יותר ממה שקיבל.
___________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%a1%d7%a3-%d7%98%d7%9c/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות