אקדחוני הנגב רוכבים שנית

נהג מתל שבע, שלא עבר בשתיקה על צפירה מצידו של נהג משאית אותו "חתך בכביש", שלף לעברו אקדח ואף חסם לו את אמצע הדרך באקדח שלוף, נעצר על ידי המשטרה
ציון חן |

כמו סצינת חיסול שלקוחה מסרטי פשע, נעמדו לפני מספר ימים בן 40 מתל-שבע יחד עם חברו באקדחים שלופים, בצהרי היום, באמצע כביש מהיר כשרכבם חוסם את הכביש לרוחבו. כל הארוע, שנראה כאילו נכתב במיוחד לצורך צילומים, התרחש על כבישי הנגב המסוכנים לתושביו.

המקרה הפעם היה מסוכן כפליים ויכול היה לגרום לאסון גדול במיוחד. העצור וחברו כיוונו את נישקם אל עבר נהג משאית חומרים מסוכנים, ואף יידו לעבר תא הנהג שלו אבן, דבר שהיה יכול לגרום לנהג לאבד שליטה על כלי הרכב הגדול ולהיגרר לתאונה נפיצה.

הארוע עצמו התרחש לפני שבועיים (10.4.20), בסמוך לצומת חטיבת הנגב, לכיוון צומת שרה בבאר שבע. סמוך לשעה 11:50 דיווח נהג המשאית אודות איומים בנשק כלפיו מצידו של נהג רכב פרטי. לשוטרים סיפר נהג המשאית, כי בנסיעתו עם משאית עמוסה בחומרים מסוכנים לכיוון צומת חטיבת הנגב, ובעת שהמתין לפנות שמאלה לכיוון צומת שרה, הגיח לפניו רכב אשר חתך אותו ונעמד לפניו ברמזור מעבר לקו העצירה בצומת. זאת, על מנת להקדים את המשאית במעבר במחסום סגר קורונה שהוצב על הכביש אחרי הפניה.

נהג המשאית צפר לרכב אשר "חתך אותו", ואז פנה נהג הרכב אל נוסע שהיה גם הוא במשאית, והחל לקלל ולאיים עליו. הוא אף פתח את דלת הרכב לצאת לעברו, אך ככל הנראה מחסום המשטרה הסמוך מנע ממנו מלעשות מעשה.

עם מופע האור הירוק ברמזור, פנה ראשון הרכב הפרטי ואחריו המשאית. עפ"י הנהג והנוסע, הרכב נעמד מצד ימין אחרי הפניה בצומת, רחוק מעין השוטרים במחסום, וכיוון אקדח עם אצבע על ההדק אל עבר יושבי המשאית ברגע שחלפה על פניו.

נוסע המשאית אשר הבחין בכך, תיעד את הנהג מחזיק באקדח המכוון אליהם. ברגע הזה, חלף נהג הרכב הפרטי את המשאית על שול הדרך מימין והחל נוסע לפני המשאית בזיגזג. זאת בשעה שידו השמאלית מחוץ לחלון הרכב אוחזת באקדח אל עבר המשאית.
בשלב מסוים האיץ נהג הפרטית את נסיעתו, והמתין למשאית בהמשך הדרך, בסמוך לגשר נחל באר שבע. שם עצר הנהג את רכבו במרכז הכביש ויצא ממנו עם חברו שהיה איתו, ויחד עמדו באקדחים שלופים ומכוונים אל עבר המשאית שהגיעה. כאשר המשאית התקרבה, הם השליכו אבנים שאחת מהם פגעה במשאית, וסיכנה את הנהג והנוסע, וכפועל יוצא את משתמשי הדרך.

עפי הצילומים של נוסע המשאית הצליחה המשטרה להגיע לזהות בעל הרכב, לאתר אותו ולעצור אותו.
_______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%95%d7%9e%d7%92%d7%a9%d7%a8%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%94-%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%96%d7%9b%d7%90%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%9d/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות