בית הבושת שהכניס 4 מיליון שקל הפך למכון ספא שמרוויח רק 180 אלף

כתב האישום שהוגש לביהמ"ש מייחס ללי פולבינצ'יק עבירות סרסרות והחזקת מקום לזנות. בפרקליטות טוענים כי המאדאם הרוויחה מיליוני שקלים אך דיווחה לרשויות המס רק על נתח מעזרי ומסרה הצהרות שקריות בנוגע למהות העסק
נעמה כהן |
זנות בתל אביב, צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)
צילום: פלאש 90 (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד לי פולבינצ'יק, בגין קשירת קשר לפשע, סרסרות למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, קבלת דבר במרמה, עבירות מס, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. בכתב האישום מואשמות גם ליאת עוזרי בסרסרות למעשה זנות והחזקת מקום לשם זנות, ואימה של לי, אילנה פולבינצ'יק, בהלבנת הון.

כמו כן, הוגשו כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בת"א נגד נטלי אתאל ושי לי – אלחרר הכולל עבירות של סרסרות למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות, קבלת דבר במרמה, עבירות מס, הלבנת הון ועבירות נוספות. בנוסף, הוגש כתב אישום לבימ"ש השלום בתל אביב נגד אמיר ביטי בגין עבירות מס.

על פי כתבי האישום, בשנת 2017 לי פולובינצ'יק קשרה קשר עם אתאל ואלחרר על מנת להחזיק מקום ברחוב הירקון בתל אביב לשם עיסוק בזנות ובמטרה לחיות מהתשלום שיקבלו הנשים שיעבדו במקום. בין דצמבר 2018 ועד יולי 2019 ניהלה עוזרי את בית הבושת באופן שוטף, כאשר בסוף המשמרת הייתה נוטלת את שכרה מהקופה.

במהלך השנים 2017-2019, הפיקו לי פולובינצ'יק, אלחרר ואתאל הכנסה של כ 4 מיליון שקלים, מדמי האתנן ששולמו בעבור שירותי זנות, כאשר כל אחת מהנשים העובדות במקום הפרישה בין 42%-47% מהכסף ששולם לה, בעבור השירותים שסיפקה, לקופת בית הבושת.

על פי האישום, במטרה להסוות את היות המקום בית בושת ולהסתיר את העובדה כי לי פולובינצ'יק בעלת המקום, פנו אלחרר ואתאל לרשויות המס, בסיועו של ביטי וביקשו להוציא תעודת עוסק מורשה בטענה כי מדובר בעסקים הנותנים שירותי ספא. בנוסף, ביקשו השלוש מביטי להפיק עבורן תלושי שכר פיקטיביים, שיכללו בהוצאות העסק, למרות שבפועל עבדו נשים רבות יותר בבית הבושת, אשר קיבלו את משכורתן במזומן מלקוחות בית הבושת.

בסיועו של ביטי במהלך השנים 2017 – 2019 הגישו לי פולובינצ'יק אלחרר ואתאל, דו"חות כוזבים לרשויות המס, מתוך כוונה לסייע להן לחמוק ממס הצהירו על הכנסה של כ 180,000 שקלים בלבד.

במהלך כל התקופה בה פעל בית הבושת פרסמה לי פולובינצ'יק את השירותים הניתנים בבית הבושת באינטרנט ובאמצעות כרטיסי ביקור ואף דיווחה בשיתוף אלחרר ואתאל על המודעות כפרסום עבור עסקי הספא. בנוסף, שילמה לי פולובינצ'יק את מיסי בית הבושת, באמצעות כרטיס האשראי של אמה אילנה, הדריכה את הבנות העובדות מה לומר במידה ויחקרו על ידי המשטרה והורתה לבנות למחוק את ההתכתבויות ביניהן.

במקביל, כך נטען, החל ממרץ 2016 קיבלה לי פולובינצ'יק הבטחת הכנסה מהביטוח הלאומי וסיוע בשכר דירה, תוך מתן הצהרות שקריות שהיא אם חד הורית המתגוררת לבד ואינה בעלת נכסים או הכנסה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות