חשד לרצח בעראבה – התנגש ברכב של גרושתו ודקר אותה למוות

תאונת דרכים בצפון התבררה כרצח של אישה במגזר הערבי. הקורבן, בת 37, נפגעה מרכבו של הגרוש שלה שלאחר מכן דקר אותה. כוחות משטרה סורקים אחר החשוד במעשה שעדיין לא נתפס
מעיין לביא |
הפגנה נגד רצח נשים. צילום: פלאש 90

מה שנראה בתחילה כתאונת דרכים, מהר מאד התברר כרצח נוסף של אישה במגזר הערבי, כאשר תושבת עראבה, בת 37 נדקרה למוות, לאחר עימות שהתפתח בינה לבין הגרוש שלה שלפי החשד התנגש בה עם רכבו בכניסה לעיר. כוחות משטרה סורקים אחר החשוד במעשה. מדובר בנרצחת ה-15 מתחילת השנה במגזר הערבי.

הכל החל, כאשר בכניסה הראשית לעראבה שבגליל, אירעה תאונת דרכים במעורבות של שני כלי רכב פרטיים. לאחר התאונה יצא נהג הרכב הפוגע את רכבו ודקר את נהגת הרכב השני ונמלט מהמקום, כוחות משטרה רבים שהוזעקו למקום, החלו בסריקות נרחבות בליווי מסוק משטרתי לאיתור החשוד ולמעצרו כאשר חוקרים אוספים ממצאים והחקירה בעיצומה.

חובש רפואת חירום במד"א, ענאן בדארנה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת ברחוב כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות. העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לביה"ח תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי". מבית החולים נמסר כי האישה הגיעה ללא רוח חיים ורופאי המלר"ד נאלצו לקבוע את מותה. "היא הגיעה עם פצעי דקירה רבים באזור הגב והחזה", נמסר.

מבדיקת המשטרה עלה כי מי שעומד מאחורי התאונה והדקירה, הינו על פי החשד הגרוש של הנרצחת, כאשר בין בני הזוג היה סכסוך מתמשך, והגרוש ישב במשך חצי שנה בכלא בגין אלימות במשפחה. לאחר שהפר את תנאי שחרורו, הוא נשפט לחצי שנת מאסר על תנאי ורק בחודש שעבר הוגשה תלונה נוספת בנושא.

מתחילת השנה קיימת עליה, בשל מגיפת הקורונה במספר התלונות על אלימות במשפחה, רק באחרונה, פורסמו נתוני מוקד 118 של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, שבהשוואה ל-2019 בחודש מרץ 2019 התקבלו 320 תלונות וב-2020 נרשמו 404. בחודש אפריל אשתקד נרשמו 386 תלונות, והשנה המספר שילש את עצמו והגיע ל-931 תלונות.

עם החמרת הסגר השנה המספרים המשיכו לטפס: במאי 2019 התקבלו 340 תלונות ובתקופה המקבילה השנה 1,870. ביוני שנה שעברה הגיעו 288 פניות על אלימות וביוני השנה 1,309. בחודש יולי 2019 נרשמו 415 פניות והשנה המספר הוכפל ל-828. 300 תלונות התקבלו באוגוסט 2018 והשנה 646. בספטמבר 2019 התקבלו 245 תלונות והשנה 627. סך התלונות על אלימות במשפחה בשנת 2019 עומד על 2,296. במהלך השנה האחרונה המספר הזה כמעט שילש את עצמו עמד נכון לספטמבר על 6,615.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות