קורונה: עוקץ מדי החום

תושב הצפון רכש באמצעות צ'קים גנובים מאות מכשירי מדחום לשימוש בימי הקורונה. המשטרה ביימה מכירה, שלחה בלש במקום שליח והוא נעצר
ציון חן |
צילום: דוברות המשטרה

עוקץ של שלוש עסקאות בשווי של מאות אלפי שקלים הצליח לבצע תושב קרית מוצקין (25) עד אשר נעצר אתמול. על רקע הצורך של מקומות עבודה עסקים לעשות שימוש במדחומים בעבור הלקוחות או העובדים, הוא "רכש" מאות מדחומים בשווי של 250 שקל לאחד, אך עשה זאת באמצעות צ'קים גנובים שבוטלו על ידי הבעלים שלהם.

מפרטי החקירה עולה כי הנוכל התחזה לבעל חברה להספקת ציוד רפואי שלקח את הסחורה מבלי ששילם בפועל תמורתה. מדובר בהונאה בהיקף של כ- 150,000 שקלים, כאשר עפ"י החשד קיבל לידיו הנוכל את מדי החום האלקטרוניים, מבלי ששילם תמורה עבורם, תוך התחזות לאחר לשם טשטוש עקבותיו.

לאחר שביצע כבר שתי עסקאות עם ספק מכשירי המדחום לו שילם באמצעות אותן המחאות גנובות, גילה הספק כי מדובר בהמחאות מזויפות וגנובות ושום כסף לא נכנס לו לבנק מהרכישה של הלקוח החדש מהקריות.

הספק פנה למשטרה ואז נכנסה מהנוכל הזמנה של עוד עשרה מדחומים. המשטרה שלחה את אחד מהבלשים על מנת שיתחזה לשליח שמספק אותם לנוכל במכירה מבוימת. לאחר ששילם שוב באמצעות המחאה גנובה, הוא נעצר במקום.

בחקירתו מסר גרסאות שלא הסתדרו לחוקרים שטוענים כי לבחור הזה יש גם שותף שזהותו ידועה למשטרה, אך הוא בהימלטות, וזו רק שאלה של זמן עד שיאותר.

___________________________________

דיני עבודה ופיטורין קורונה
נקלעתם לבידוד? מה חובת המעסיק כלפיכם? האם אתם זכאים לשכר בעבור ימי הבידוד? האם תהיו זכאים לדמי אבטלה כשאתם בבידוד? כל השאלות בנוגע לדיני עבודה בחדר המצב שלנו בקבוצת הוואטסאפ שמנהלת עו"ד ליזה דמרי מומחית לדיני עבודה

מצטרפים לקבוצה בלחיצה כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות