בית הנייר בשכונת הדר

אלמונים עוטי מסיכות כמו בסדרה 'בית הנייר' פרצו חמושים בקרשים לבית של זוג, הכו אותם, גנבו את הכלב ונעלמו. שניים נעצרו, השלישי והכלב עדיין לא אותרו
ציון חן |
כסף נייר מסכות בלה צ'או

אצל הפרופסור זה לא היה קורה: חבריו של אקס קנאי, שבאו עוטי מסכות בית הנייר להרביץ לחבר החדש של זוגתו לשעבר, פתחו עליו הכל במשטרה. קנאתו האובססיבית של צעיר בן 21 מעכו לחברתו הגיע לכדי אלימות, ועל רקע זה נפרדו דרכיהם. הבחורה עברה לצאת עם בחור מחיפה, ולקחה איתה את הכלב המשותף. האקס הזעיק את חבריו מהעיר ומג'דידה-מכר, ושלח אותם לחטוף את הכלב מבית החבר החדש, ולהכות אותו עם קרשים. המשטרה הצליחה לתפוס את הנהג, את אחד התוקפים ואת האקס ששלח אותם, אבל לא את התוקף שגם נעלם עם הכלב.

תקיפת שודדי "בית הנייר" התרחשה בשכונת הדר בחיפה לפני כשבוע וחצי. סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים, ישבו הצעירה והחבר החדש בסלון ביתו, כשדלת הבית סגורה, אך לא נעולה. לפתע פרצו אל הבית שני עוטי המסכות כשהם חמושים בקרשים, והחלו לתקוף באמצעותם את החבר שניסה להילחם בהם ולקרוא לחברתו להזעיק את המשטרה.

אחד מהתוקפים הצליח בתוך כל המהומה לקחת את הכלב ולהיעלם איתו, ואילו התוקף השני נמלט אל הרכב, בו המתין לו נהג המילוט. השניים נתפסו עי המשטרה שלא התקשתה למצוא את הרכב החשוד בימי הקורונה בהם הכבישים יחסית ריקים, אך את התוקף השני שנמלט עם הכלב, משטרת חיפה של מחוז החוף, לא מצליחה למצוא עדיין.

הנהג והתוקף האחד שנעצרו סיפרו בחקירתם כי מי ששלח אותן ואף צייד אותם במסכות ובקרשים היה האקס של הבחורה. העצורים הסבירו כי הסיבה שהוא לא יצא לדירה בחיפה בעצמו היתה בשל צו הרחקה מהבחורה שהוצא כנגדו בתחילת החודש.

המשטרה ערכה בין האקס לעצורים עימותים במהלכם הם הטיחו בו את דבר שליחתו אותם, אך הוא הכחיש. השוטרים אף השאירו את האקס יחד עם התוקף שנעצר לבד בחדר החקירות שמרופד במכשירי הקלטה, והאקס הוקלט כשהוא מאיים על חברו אותו שלח לתקוף ואשר כעת מפליל אותו, לשנות את גרסתו. גם כאשר החוקר חזר לחדר, המשיך האקס לאיים על חברו המפליל שיזהר. זאת לאחר שהבין כי החברים לא הולכים ליפול לבד ולוקחים אותו יחד איתם.

כתב האישום שהוגש כעת כנגד האקס וחברו (19) מגדידה-מכר מייחס להם שש עבירות שונות ביחד ולחוד וביניהם תקיפה כדי לגנוב שיבוש מהלכי משפט ועוד.
___________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a8%d7%a4%d7%90%d7%9c-%d7%a6%d7%99%d7%a7/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות