אישום: ארגנו מסיבות סמים לנערות

שני צעירים, תושבי הצפון, קיימו מסיבות בית ובמסגרתן סיפקו קנאביס לנערות. הם נאשמים בבית משפט השלום בקרית שמונה בעבירה של הדחת קטין לסמים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם
נעמה כהן |
גראס
ארכיון.

לבית משפט השלום בקרית שמונה, הוגש כתב אישום נגד שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם שהיו מקיימים "מסיבות בית" בהן היו מוזמנות קטינות לצרוך סמים מסוכנים. כתב האישום ייחס להם בין השאר – כתב אישום חמור הוגש כנגדם בבית משפט השלום בקרית שמונה הדחת קטין לסמים מסוכנים.

ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות עם העלאת החשד אודות שני חשודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי קרית שמונה, שמקיימים בבית של אחד מהם "מסיבות בית" מצומצמות בהן מוזמנות קטינות ומסופקים להן על ידי החשודים סמים מסוכנים מסוג "קנאביס".

בעקבות החשד בוצעה חקירה סמויה של המשטרה, אשר הביאה בזמן קצר לאיתור זהותם של הנאשמים, תושבי קרית שמונה בגילאי 22 ו-25 ולפני שבועיים עם מעבר החקירה מסמויה לגלויה נעצרו הנאשמים, כאשר בביתו של אחד הנאשמים, שהיה מקיים את המסיבות, אותרו 27 שקיות שקופות שהכילו סם מסוכן מסוג "קנאביס".

הנאשמים הובאו לתחנת המשטרה לחקירה וממנה עלה, כי הנאשם, רקם קשר חברי עם ידידה של אחיו הצעיר בת ה-16, הזמין אותה ואת חברותיה לדירתו בסופי השבוע. הנערה הייתה מגיעה לדירה יחד עם 7 חברות נוספות בגילאים שבין 15 ל-17, בבית הייתה מנוגנת מוזיקה ושני הנאשמים היו מספקים לקטינות סמים מסוכנים מסוג "קנאביס". "המסיבות" הללו התקיימו בשמונה מועדים שונים.

בתום חקירה, הועבר החומר לפרקליטות מחוז צפון, אשר הגישה בבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד שני הנאשמים בגין עבירות של הדחת קטין לסמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ושימוש בסם מסוכן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות