אבא שטן

במשך 23 שנים הפך אב את שתי בנותיו לבובות מין, מאז היותן בנות 5. מסכת התעללות זוועתית שכללה אונס, שימוש באקדח ודריכה עליהן היו חלק מהשגרה
ציון חן |
צילום: אביר סולטן, פלאש 90

פרשה מזעזעת, מהחמורות ביותר שנחשפו, הגיעה כעת לסיומה לאחר 23 שנים של התעללות מינית בשתי בנותיו של אדם המוכר מאוד במקום מגוריו

"ברצף, ולאורך 23 שנים, ביצע האיש עבירות של אונס, מעשה סדום ועבירות מין נוספות כלפי שתי בנותיו מאז היו ילדות רכות בשנים, ועד הגיען לגיל בגרות בתדירות גבוהה בחומרה ובאכזריות", אומרים היום בפרקליטות. כתב האישום של האב שהרס לבנותיו את החיים מתבסס, בעיקרו, על יומן בו תיעדה אחת הבנות חלק מהארועים המזעזעים ואת מחשבותיה, כחלק מהליך טיפולי שעברה לפני מספר שנים. גם המטפלות שלה מסרו את התיעוד שערכו בזמן אמת אודות הפגיעות מצד האב, כפי שסיפרה להן בעת שטופלה אצלן. כמו כן, שתיים מחברותיה של הבת ידעו לספר על מה שהיא סיפרה להן לאורך השנים.

לפני ארבעה שבועות לא יכלה יותר הבת השניה, שנפגעה גם היא מינית מצד אביה, לשאת את הפגיעות בה והיא נעזרה במורתה וביועצת בית הספר על מנת להגיש את התלונה במשטרה. זאת בין השאר באמצעות דף ובו כתבה על שלושת ארועי הפגיעה האחרונים מצד אביה.

את התקיפות המיניות בבת הגדולה החל האב לבצע כשהיתה בת חמש בלבד. הוא נהג להכנס בלילה לחדרה של הילדה, לסלון, למחסן הבית ולמשרד שלו, ולאנוס אותה שם. כשהילדה לא היתה עושה כרצונו, ולא נכנעת לו בקלות, נהג האב לבעוט בה באיבר מינה, להכות אותו באמצעות אבזם החגורה שלו ואף לדרוך על איבר מינה בכל פעם שהיא מיררה בבכי.

כשהגיעה לגיל תשע וכבר יכלה להילחם בו ביותר תעוזה וכוח, עבר האב לאנוס אותה באמצעות איומים מכאיבים באקדחו. אם היתה מאבדת את השליטה על סוגריה ומטילה את מימיה על האקדח ומרטיבה אותו, היה האב גוער בה על כך. כשהיתה בת 13, וכבר צמחו לה שיערות ערווה. נהג האב לאנוס תוך שהוא מושך בשיער הערווה.

הבת שחשפה את מעשי האב בה ובאחותה הגדולה, ספגה את הפגיעות המיניות בה מאז היתה בת שמונה בלבד. האב נהג להיכנס לחדרה בשעות הלילה כשהיא ישנה, להפשיט אותה ולבצע בה את זממו. הבנות סיפרו כי בכל פעם שהיו בוכות, היה האב מכה אותן באיבר המין שלהן ואף דורך עליו בשעה שהיו שכובות על הריצפה.

כתב האישום מייחס לו ביצוע של רק 22 עבירות מין חמורות ביותר בבנותיו. מדובר במסכת התעללות שנמשכה כאמור במשך למעלה משני עשורים והגיעה לקיצה רק לפני שלושה שבועות עם מעצרו של האב שחשב שכלום מזה לא יתגלה או יחשף לעולם.
_______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%90%d7%a1%d7%a0%d7%aa-%d7%a6%d7%97%d7%99/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות