אישום: צעיר תקף בברוטאליות קשישה וניסה לאנוס אותה

אנדריי חמניוק, ניתן זר מאוקראינה, נאשם כי תקף וניסה לאנוס בת 83 בחדר מדרגות בבת ים בעת שאכילה חתולים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו: "עבירות המין והאלימות מצביעות על מסוכנותו הרבה"
אייל חן |
מעצר. ארכיון

לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד אנדריי חמניוק, נתין זר מאוקראינה, בן 25 בגין ניסיון אונס ותקיפת זקן, חמניוק שהיה בגילופין הבחין בקשישה בת 83 מאכילה חתולים וביצע בה עבירות מין בכוח.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים, בשעות הערב, עמדה הקשישה, סמוך לבניין בבת ים והאכילה חתולי רחוב. הנאשם הגיח מאחורי הקשישה, לפת את ידיה והחל לגרור אותה לאורך שביל הסמוך לבניין, בעוד המתלוננת מתנגדת למעשיו ומנסה להשתחרר מאחיזתו.

הנאשם גרר את המתלוננת אל חדר צדדי בבניין ושם, תקף את המתלוננת, בין השאר, בכך שהטיח את גופה וראשה על הקרקע וגרם לה לחבלות רבות. במהלך האירוע, ניסה הנאשם לאנוס את המתלוננת. בעיצומו של האירוע, הגיעו כוחות משטרה למקום ועצרו את הנאשם. בזירה, ניסה הנאשם להימלט מהשוטרים ונעצר במקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי: " עבירות המין והאלימות המיוחסות למשיב, מצביעות על מסוכנותו הרבה לשלום הציבור – בכלל ולשלומו של ציבור הנשים – בפרט…. לאור חומרתה של האלימות שנקט, בהתחשב בפערי הגילאים והכוחות, ולאור האכזריות הגלומה במעשיו. מעשה המין אשר לווה באלימות קשה, חסרת רחמים ואכזרית, בקשישה בת 83, מלמדים כי המשיב מונע על ידי דחפים מיניים, בלתי מרוסנים".

"האלימות הקשה ויוצאת הדופן שהופעלה כלפי המתלוננת", נכתב עוד בבקשת המעצר, "בנסיבות גילה המתקדם, תוך ניצול חוסר האונים של קשישה, ולצד התעלמות בוטה מזעקותיה, בעוד המשיב נתון תחת השפעת משקאות משכרים, מחדדים את הסיכון העצום הנובע מהמשיב".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות