סחטו בעל מסעדת שיפודים, ירו על העסק ונכנסו עם גרזנים לבית הוריו

לאחר חקירה סמויה נעצרו עבריינים שאיימו וסחטו את הבעלים של מסעדת שיפודים מוכרת ממרכז הארץ
ציון חן |
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

חקירה סמויה של פרשת סחיטה ואיומים אלימה במיוחד, נגד הבעלים של מסעדת שיפודים מוכרת ממרכז הארץ, שהתנהלה בחודש האחרון, הפכה כעת לגלויה עם מעצרם של ארבעה עבריינים. מהפרטים הראשונים עולה כי מדובר בפרשת סחיטה באיומים שהתפתחה לכמה ארועי אלימות חמורים, שכללו ירי על ביתו בראשון לציון של בעל המסעדה והשלכת בקבוק תבערה לביתו, בשעה שבני המשפחה היו בבית ובכללם גם שלושת ילדיו הקטינים.

לפני שבוע כבוצע ירי על מסעדה בראשון לציון, הנמצאת כעת שיפוצים בשל ימי הקורונה, ואף הוצתו משאיות שבבעלות בעל המסעדה שחנו באזור התעשייה של רחובות ביום חמישי האחרון (2.4.20). ארבעת החשודים לא הסתפקו בכך, ולטענת המשטרה הם גם הגיעו לחצר בית הוריו בני השבעים של בעל המסעדה, כשהם מצויידים בגרזנים, וגרמו הרס ונזק רב על מנת לייצר הרתעה של נגישות להורים הקשישים וחוסר מורא מלפגוע בהם.

לדברי המשטרה, ההורים לא היו היחידים שנפגעו מקרב בני משפחתו של בעלי המסעדה, גם אחיו נפגע כשהארבעה פרצו לבית העסק של אחיו והציתו אותו. מדובר בארועים שהתרחשו כולם בצורה אינטנסיבית במהלך שלושת השבועות האחרונים. כל הארבעה הם עבריינים אלימים, המוכרים היטב למשטרה, בשנות השלושים לחייהם, תושבי רמת גן, שוהם ובני ברק. אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים על רקע לידת אשתו ביום שני. האחרים נכלאו לעוד שבעה ימים.

אחד העצורים (משוהם), טען בחקירתו כי הוא חברו של בעל המסעדה מזה מספר שנים. "הדבר אינו מדוייק בלשון המעטה. גם אם קיימת היכרות, הרי היא לא כפי שצוין, והדברים הם אחרים", אמר היום בית המשפט.

"מדובר בארועים חמורים ואלימים כאשר האלימות הולכת ומסלימה, וכל זאת על מנת שאותה "חבורה" תשיג את מבוקשה בכל דרך שהיא", צינה היום שופטת המעצרים בתל אביב ענת יהב, "המסוכנות אף יצאה לפועל. הגם שלא גבתה עדיין למזלנו חייהם של אנשים, ראה דוגמת ארוע של השלכת חומר נפץ לביתו של הקורבן, כאשר בבית היו שלושה קטינים… העבירות מהותן ביצוע אלימות לצורך סחיטה וקבלת דבר מה על ידי אותן הפעולות".
____________________

לצפיה ודרוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות