עבריין דקר את שכנו בגלל מחלוקת על גן משחקים

מחלוקת על הקמת גן משחקים בחצר הבניין הכעיסה את אחד הדיירים, עבריין מוכר, והוא דקר שכן שהתנגד לכך
ציון חן |
סכין, אילוסטרציה

אף אחת ממסגרות החינוך של שבס לא הצליחה לגרום לעבריין, תושב נס ציונה בן 31, לשנות את דרכיו ולא לחזור שוב ושוב לבית הסוהר. על אף שריצה כבר מאסרים על רקע מגוון עבירות מין, אלימות, רכוש וסמים, הוא נעצר כעת שוב, והפעם על רקע מחלוקת פעוטה בינו לבין השכנים האחרים בבניין מגוריו.

דיירי הבניין בלב המושבה נס ציונה היו חלוקים בדעותיהם אודות הצורך בבניית גן משחקים בחצר הבניין המשותף. בשעה שהעבריין, הנמנה על הדיירים, דרש לעשות כך, התנגדו לכך דיירים אחרים, והעבריין לא יכול היה לסבול את העובדה שדרישותיו לא נענות בחיוב.

באחד הימים הבחין העבריין כי שניים משכניו (המתנגדים לדרישתו), מתקנים את התאורה בכניסה לבניין. לאחר שנכנסו לביתם, שמעו השכנים קול ניפוץ, וכשיצאו אל חדר המדרגות לבדוק מהו מקור הרעש, הבחינו בשכן העבריין שלהם עומד עם סכין מטבח בידו האחת ומברג בידו השנייה ורץ להתנפל על אחד משכניו אשר חלק על דרישתו.

אביו של השכן המאוים, המתגורר גם הוא בבניין, שהבחין כי משהו רע עומד לקרות, ניגש אל בנו והדף אותו פנימה לדירה על מנת למנוע ממנו להיפגע, ולמנוע ממנו להגיב לארוע שעלול להתפתח רע, מה שבאמת קרה.

העבריין, שראה כי האב מפריד בינו לבין מי שהוא רוצה לפגוע בו, החליט "לנטרל" את האב, ודקר אותו שלוש דקירות עמוקות בגופו. שתי דקירות בגב ודקירה אחת בכתף. שוטרים שהוזעקו לבניין הבחינו בשכן הדקור שותת דם בחדר המדרגות, ואף הספיקו לתפוס את הסכין באמצעותה דקר העבריין את שכנו.

בחקירתו, טען העבריין כי כלל לא דקר וכלל לא איים, זאת על אף נוכחותם של שכנים שהיו עדים לארוע כולו. עוד סיפר העבריין כי משפחתו של הדקור מתנכלת לו וכי הוא רק הגן על עצמו. לראיה הוא הצביע על חבלות במצחו, כתפו וברכו. הוא אף הרהיב עוז והעלה טענה שלא עלתה מהראיות ומהעדויות, על פיה "הם דקרו את עצמם".

נגד העבריין, שכאמור הורשע כבר בעבר ב-11 תיקים, הוגש כעת כתב אישום נוסף והוא מצוי במעצר, עד למתן החלטה אחרת בעניינו.
______________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%91%d7%a1%d7%a8%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%a7/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות