אסירה באה לבקש סליחה מאסירה אחרת – ושפכה עליה מים רותחים

אסירה עשתה עצמה מתנצלת בפני אחרת על רקע ויכוח ביניהן יום קודם, ואז שפכה על פניה כוס מים רותחים. "רק בגלל שהיא ערביה"
ציון חן |
סוהרת נוה תרצה בית סוהר
סוהרת בנווה תרצה. צילום: פלאש 90

מלחמות הכוח והאלימות בבתי הכלא של הנשים לא שונות מאלו שמתרחשות במתקני המעצר של הגברים. גם היות כולם באותה סירה היא לא ערובה להשארת מציאות המתיחות העדתית והמגזרית מחוץ לחומות.

שתי אסירות בכלא הנשים 'נווה תרצה' שבמתחם בית הסוהר ברמלה התווכחו ביניהן, ובסיום הוויכוח אמרה אחת מהן לשנייה "אני אזיין אותך שרמוטה זונה. לא ראית את הכוח שלי, אני אזיין אותך". האסירה המאיימת היא בת 36 מאילת, ואילו האסירה שנפגעה היא בת 17 בלבד מיפו. שתיהן כלואות על עבירות אלימות.

למחרת אותו ויכוח, סמוך לשבע בבוקר, ישבה האסירה הקטינה בחצר, ואז ניגשה אליה האסירה התוקפת כשבידיה כוס מים חמים. על מנת להוריד את מפלס הכוננות של האסירה המותקפת, פנתה אליה התוקפת במתק שפתיים. היא פתחה בהתנצלות בפני הקטינה כי קיללה אותה ואיימה עליה יום קודם לכן, ואז שפכה על פניה בטווח אפס את כוס המים החמים. לפניה של הקטינה נגרמו כוויות, כמו גם בצווארה ובחזה, ונוצרו לה אף קילופי עור.

בחקירתה, אמרה התוקפת: "היא ערביה מסריחה. אם היתה יהודיה לא הייתי שופכת עליה מים חמים. רק בגלל שהיא ערביה". התוקפת היא תושבת אילת שעצורה עד תום ההליכים בשלושה תיקים המתנהלים כנגדה בעבירות של אלימות, גניבות ופריצות. הארוע המזעזע תועד כולו במצלמות האבטחה של חצר הטיולים בכלא, שם התרחש, והאסירה התוקפת עצמה גם הודתה כאמור במיוחס לה, הרי היא עשתה זאת לעין כל ובנוכחות אנשי סגל ואסירות אחרות.
__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%99%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%97%d7%91%d7%a8/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות