כתב אישום נגד תושב ת"א, בן 26, שאיים לפגוע ברה"מ

הנאשם פרסם בחשבון טוויטר שפתח איומים המכוונים לבנימין נתניהו, בני משפחתו וכן כלפי שרים ושוטרים. בין השאר כתב: "אני מסית לאלימות ולרצח כל בן זונה מושחת כמו ביבי, מירי רגב ומיקי זוהר"
מעיין לביא |
איים על רה"מ ובני משפחתו. צילום: אלכס קולומויסקי (צלם POOL), פלאש 90

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב תל אביב, בן 26, בגין מספר עבירות איומים ברשת בהם איומים ברצח ופגיעה מינית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו, שרים, שוטרים ובני משפחתם.

לפני כשבוע, במסגרת המאבק נגד עבירות האלימות ובפרט נגד עובדי מדינה, משרתי ציבור, שוטרים ובני משפחותיהם בדרך של פרסומים ברשתות החברתיות פרסומים הפוגעים, מטרידים ומפחידים אנשי ציבור ובני-משפחותיהם, חשפו חוקרי הסייבר של המשטרה חשוד שפרסם 16 דברי איום קשים. החשוד נעצר ביום שישי האחרון לחקירה.

במהלך החקירה עלה כי הנאשם פתח שני חשבונות בטוויטר ובאמצעותם פרסם והגיב לפרסומים בדברי איום קשים במהלך החודשיים האחרונים. בין השאר כתב לפני כחודש וחצי: "אני מגיע להפגנות בבלפור שוטר שוטר אני רוצה לראות שם מרים יד, ייתפס במצלמה, לא נלך למח"ש כי אנחנו לא מלשינים כמוכם יהומואים, אבל נלך לו לבית שהוא בזמן ההפגנה נזיין את אישתו והילדים ונצלם את זה גם, ואז נשלח לו לפאלפון" (הטעויות במקור).

עוד מצוין בכתב האישום כי לפני מספר שבועות, הגיב על פרסום בטוויטר של העיתונאי בן כספית וכתב: "נתניהו ישכול גם את בניו ואישתו או שישכלו אותו וכל תומכיו ימותו כמו היהודים בשואה ינאצים צריך לרצוח אותכם ואני מסית לאלימות ולרצח כל בן זונה מושחת כמו ביבי, מירי רגב ומיקי זוהר, אתם ניאו נאצים פלסטינים מסריחים צריך לזיין אותכם, נגיע אליכם אישית או שתתפטרו" (הטעויות במקור).

הציוץ המאיים בתגובה לעיתונאי בן כספית. צילום מסך
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות