השוטרים עצרו עבריין שהטמין סמים בקבר חלל צה"ל גלמוד, וערכו אזכרה לחלל

שוטרי אילת עצרו עבריין שהטמין סמים בקברו של חלל צה"ל, ואז הבחינו שזה בדיוק יום נפילת החלל, וערכו לו אזכרה
ציון חן |
שוטרי אילת עורכים אזכרה לחלל צה"ל

הכל החל כשעונש מאסר של עבריין אילתי (31) הומר בעבודות שירות כגנן בבית העלמין באילת. בלשי אילת הבחינו כי הגנן מגיע לבית העלמין גם בשעות לא שגרתיות. הבלשים עקבו אחריו והבחינו כי העבריין וחברו (22), מבאקה אל-גרביה, מגיעים לקבר כלשהו, חופרים ומוציאים ממנו דבר מה, ועוזבים.

בדיקת הקבר העלתה כי מדובר בקברו של חלל צה"ל תושב אילת שנפל ב-1965, בן 20 היה במותו. בבדיקת ערוגת הקבר התגלו 80 גרם של קוקאין, עטופים בגרב וכפפה, ששוויים הוא עשרות אלפי שקלים בשוק החופשי.

הסמים שהוחבאו בערוגת קבר חלל צה"ל

העבריין וחברו נעצרו, ולטענתם הם הגיעו לבית העלמין רק על מנת לעשות שימוש במתקן הסודה המוצב בכניסה למקום, וכי אין להם קשר לסמים. "כשהם טורחים להטמין את החבילה לא במקום אקראי אלא בקבר של חלל צה"ל, קשה להאמין שלא מדובר בסמים, ובכמות שהתכוונו לצרוך בעצמם ולא למכור אותה", ציין ביהמ"ש בהארכת מעצרם של השניים, שהכחישו כל קשר.

על אף הכחשתם של השניים לממצאים ולקשר שלהם לקבר אליו נצפו ניגשים חופרים וחוזרים, נמצא ברכבם גם משקל אלקטרוני, המשמש את סוחרי הסמים לשקול את המנות שהם מוכרים.

תוך כדי החקירה, הבחינו שוטרי אילת כי יום מעצרו של העבריין (17.3.20), הוא גם תאריך נפילת החלל לפני 55 שנים (17.3.65). לאחר בדיקה, נמצא כי לחלל לא נותרו בני משפחה וקרובים בחיים. מפקד המרחב, נצ"מ קובי מור, הנחה את השוטרים לעלות איתו לבית העלמין, שם הם קיימו לחלל אזכרה.

נגד העבריין וחברו הוגש היום כתב אישום לבית המשפט השלום בבאר שבע, ומעצרם הוארך עד להחלטה אחרת.
________________________

עו”ד פלילי מירי פרידמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות