מעצר בתנאי אישפוז לגבר שגרם נזק למתחם בדיקות קורונה

גבר פרץ עם רכבו למתקן בדיקות הקורונה בחיפה וגרם לנזק. נעצר בתנאי אישפוז בשער מנשה
מעיין לביא |
מתחם בדיקת קורונה. צילום: גילי יערי, פלאש 90

לבית משפט השלום בחיפה הוגשו כתב אישום, ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב העיר בן 49, שפרץ עם רכבו לאוהל הבדיקות לגילוי קורונה וגרם שם נזק. בית המשפט נעתר לבקשת סניגורו, עו"ד מיכאל כרמל, והורה על השארתו במעצר בתנאי אישפוז במרכז לבריאות הנפש שער מנשה.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע עם רכבו למתחם בדיקות הקורונה, ומשהבחין שיש דוקרנים ומחסומים בפתחו יצא מרכבו השליך את הדוקרנים והמחסומים. אחר כך הסיג גבול בכך שנכנס ברכבו בנסיעה לאחור אל תוך המתחם. כאשר הגיע לאוהל יצא מרכבו, נכנס אל האוהל וגרם נזק בכך שהשליך חפצים שונים בתוך האוהל, גדרות, פחים, מחשבים שולחנות. בהמשך, הנאשם גנב מתוך האוהל רכוש השייך למד"א, מחשב ומכונת צילום, הכניס אותם אל תוך רכבו והחל לנסוע מהמקום. כאשר הבחין בשוטרים המגיעים החל להימלט מהם תוך שהוא נוסע נגד כיוון התנועה ועובר ברמזורים אדומים. כעבור מספר שעות הוא השליך פחי אשפה בחיפה, וניידת משטרה שהגיעה למקום עצרה אותו.

כתב האישום ייחס לו הסגת גבול פלילית, היזק לרכוש, גניבה ונהיגה פוחזת של רכב, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. בבקשה ציינו השוטרים כי מדובר בחשוד ללא עבר פלילי, שטען שהוא היה בלחץ ועשה את כל הדברים וזה מבחינתו היה מפחיד מאד. בדיון שנערך בבית המשפט אמר עו"ד מיכאל כרמל כי הוא מבקש דחייה של שבוע, כי בחוות הדעת אין התייחסות ספציפית למצבו ובבית החולים צריכים צו לקבלת השלמת חוות הדעת. עוד ביקש עו"ד כרמל כי מרשו ישהה בתנאי אשפוז. שופט בית משפט השלום בחיפה, גיל קרזבום, קיבל את בקשת עו"ד כרמל הורה על המשך מעצרו של הנאשם בתנאי אשפוז, והוציא צו לבקשת חוות דעת משלימה עד לדיון הבא.
_________________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a1%d7%a0%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a8-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%99%d7%9b%d7%90%d7%9c-%d7%9b%d7%a8%d7%9e%d7%9c/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות